Google Cloud: Κάθε εταιρεία θα μπορέσει να επωφεληθεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη

Google Cloud: Κάθε εταιρεία θα μπορέσει να επωφεληθεί από την Τεχνητή Νοημοσύνη

Στο πρόσφατο συνέδριο Google Cloud Next 24 κυριάρχησε η Τεχνητή Νοημοσύνη, καθώς η εταιρεία προχώρησε σε μια σειρά νέων ανακοινώσεων και λανσαρισμάτων με «πρωταγωνίστρια» την ΤΝ.

Το Google Cloud βρίσκεται στην πρώτη γραμμή προώθησης της καινοτομίας AI εδώ και αρκετό καιρό, με τον CEO Thomas Kurian να δηλώνει περήφανος που διαθέτει μια ολόκληρη τεχνολογική σειρά προϊόντων έτοιμη για AI, από το υλικό Axiom της ίδιας της εταιρείας μέχρι λύσεις λογισμικού που κυμαίνονται από chatbots και εφαρμογές δημιουργίας βίντεο.

«Το Generative AI είναι πλέον πραγματικό και δημιουργεί αξία στις επιχειρήσεις σχεδόν σε κάθε κλάδο... Δεν γνωρίζω κλάδο όπου το AI δεν εφαρμόζεται με κάποιον τρόπο», σημείωσε ο Will Grannis, VP & Chief Technology Officer, Google Cloud. 

«Μέσα σε οκτώ μόλις μήνες, ο ρυθμός και η κλίμακα της υιοθέτησης και χρησιμότητας έχει πραγματικά εκτοξευθεί στα ύψη... κάθε εταιρεία θα μπορέσει να επωφεληθεί», συμπλήρωσε

Ο κλάδος της Τεχνητής Νοημοσύνης μετακινείται από μια συναρπαστική νέα πρωτοποριακή τεχνολογία στο στάδιο της παραγωγής σε κλίμακα, και αυτή η αυξανόμενη χρήση, σύμφωνα με την υιοθέτηση, έρχεται παράλληλα με μια αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για την ευθύνη και την ασφάλεια από την ίδια την Google Cloud.

«Αυτού του είδους οι τεχνολογίες υπερτροφοδοτούν τη δουλειά που πηγαίνουμε και κάνουμε καθημερινά», ανέφερε ο Oliver Parker, αντιπρόεδρος του Global GenerativeAI GTM στο Google Cloud, όταν ρωτήθηκε για τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, «Είναι μια καταπληκτική τεχνολογία, αλλά πρέπει να εφαρμοστεί πολύ προσεκτικά».

«Με πολλούς τρόπους, αναγνωριζόμαστε τώρα ως ηγέτης στην τεχνητή νοημοσύνη», προσθέτει ο Grannis. «Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν πάντα μια θεμελιώδης φιλοδοξία και στρατηγική - αν πάτε πίσω στην αρχή της Google, αν θέλετε να δημιουργήσετε τεχνητή νοημοσύνη, πρέπει να έχετε δομή, πρέπει να έχετε ένα ευρετήριο, και πρέπει να έχετε δεδομένα, και πρέπει να δομήσετε αυτά τα δεδομένα, έτσι ώστε τελικά αυτά τα μοντέλα να είναι χρήσιμα... και τώρα προσφέρουμε αυτές τις δυνατότητες στους πελάτες, έτσι ώστε να μπορούν να κάνουν το ίδιο ταξίδι».

Πηγή: techradar.com