Apple: Συγγνώμη για τη διαφήμιση του iPad Pro
AP Photo/Russel A. Daniels, File
AP Photo/Russel A. Daniels, File

Apple: Συγγνώμη για τη διαφήμιση του iPad Pro

Ο τεχνολογικός κολοσσός Apple προέβη σε απολογητικές δηλώσεις μετά το σάλο που προκάλεσε η διαφήμιση για το νέο iPad Pro, όπου μια βιομηχανική πρέσα συνθλίβει αντικείμενα που συνδέονται με την ανθρώπινη δημιουργικότητα και μετατρέπονται σε tablet.

«Λυπούμαστε», ανέφερε χαρακτηριστικά στο Ad Age ο αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ της Apple Tor Myhren, «δεν πετύχαμε το στόχο μας με αυτό το βίντεο». 

«Στόχος μας είναι να γιορτάζουμε πάντα τους αμέτρητους τρόπους με τους οποίους οι χρήστες εκφράζονται και ζωντανεύουν τις ιδέες τους μέσω του iPad», προσέθεσε. 

Η εταιρεία αποφάσισε επίσης να μην προβάλει τη διαφήμιση στην τηλεόραση, ανέφερε το Ad Age.

Το περιβόητο σποτ

Όλα ξεκίνησαν την περασμένη Τρίτη όπου ο CEO της Apple Τim Cook δημοσίευσε το σποτ στο X, με τους χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας να το επικρίνουν από το πρώτο κιόλας λεπτό. 

Η διαφήμιση, με τίτλο «Crush!», δείχνει ένα πικ-απ, ένα πιάνο, μια κιθάρα, μια παλιά τηλεόραση, φωτογραφικές μηχανές, μια γραφομηχανή, βιβλία, σωληνάρια μπογιάς και άλλα αντικείμενα να συμπιέζονται στο νέο iPad Pro, με φόντο το τραγούδι «All I ever need is you» των Sonny και Cher.

Το σποτ προκάλεσε χλευασμό, καθώς οι θεατές είπαν ότι έκανε την Apple να φαίνεται εκτός πραγματικότητας και πολλοί έγραψαν ότι η καταστροφή των δημιουργικών εργαλείων τους προσέβαλε.

Η διαφήμιση συνδέεται με viral βίντεο βιομηχανικών πιεστηρίων και άλλων μηχανημάτων που παρακολουθούν εκατομμύρια χρήστες του TikTok.

Πολλοί επεσήμαναν την εμβληματική διαφήμιση του 1984 που ξεκίνησε τον πρώτο υπολογιστή Mac και απεικόνιζε την Apple ως έναν επαναστάτη που ρίχνει σφυρί ενάντια σε έναν μονόλιθο μεγάλο αδελφό. «Πριν από 40 χρόνια, η Apple κυκλοφόρησε το διαφημιστικό του 1984 ως μια τολμηρή δήλωση ενάντια σε ένα δυστοπικό μέλλον. Τώρα είστε αυτό το δυστοπικό μέλλον. Συγχαρητήρια», έγραψε ένας χρήστης του X.

Ένας άλλος χρήστης έγραψε ότι είναι «σχεδόν κυριολεκτικά, το ακριβώς αντίθετο από τη διαφήμιση της Apple του 1984».

Ο Χιου Γκραντ ήταν ένας από τους χιλιάδες χρήστες του Χ που εκφράστηκαν κατά της νέας διαφήμισης της Apple για το iPad Pro, η οποία έχει προκαλέσει την οργή αρκετών δημιουργών του Χόλιγουντ.

«Η καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας. Ευγενική προσφορά της Silicon Valley».