Ένα μοντέλο που αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία των σουπερμίνι ανανεώνεται και επανέρχεται πιο ώριμο και με ενισχυμένο το τεχνολογικό προφίλ του για να προσφέρει το δικαίωμα της επιλογής στον υποψήφιο αγοραστή. Το νέο Peugeot 208 είναι γεγονός και προσφέρεται ευθύς εξ’ αρχής και με βενζινοκινητήρες, και ως mild hybrid και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση.
Το 208 είναι αναμφισβήτητα ένα εμβληματικό μοντέλο για την Peugeot καθώς όχι μόνο αποτελεί τη φυσική συνέχεια μιας σειράς εννέα γενεών αυτοκινήτων πόλης της γαλλικής εταιρίας, αλλά κατάφερε από το λανσάρισμά του το 2019 να έχει συσσωρεύσει στο ενεργητικό του μια σειρά διακρίσεις, ανάμεσά τους και ο τίτλος του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για την Ελλάδα, το 2020. Υπήρξε επίσης το Peugeot 208 το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως κατηγορίας το 2021 και το 2022, ενώ σε μόλις τρία χρόνια, η παραγωγή του παγκοσμίως έφτασε σχεδόν το 1.000.000 αυτοκίνητα. Μέρος της επιτυχίας οφείλεται στην ηλεκτρική του έκδοση, το e-208, το οποίο λανσαρίστηκε μαζί με τις «θερμικές» εκδόσεις του μοντέλου και κατάφερε να γίνει το πιο καλοπουλημένο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της κατηγορίας των σουπερμίνι (B-Segment) στην Ευρώπη.
Έχοντας κερδίσει λοιπόν μια επιφανή θέση στην κατηγορία το Peugeot 208 γυρίζει σελίδα, ανανεώνεται και επανέρχεται στο προσκήνιο για να παρατάξει προς επιλογή του υποψήφιου αγοραστή μια πλήρη γκάμα που περιλαμβάνει εκδόσεις με βενζινοκινητήρες, βενζινοκινητήρες HYBRID 100 και HYBRID 136 (με ήπια υβριδική υποβοήθηση), αλλά και μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση 115 kW/156 hp, με αυτονομία που φτάνει τα 400 χιλιόμετρα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο E-208 διαθέτει ένα νέο σύστημα κίνησης που προσφέρει, χάρη στη νέα μπαταρία των 51 kWh, μεγαλύτερη αυτονομία σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο - 400 χιλιόμετρα. Tο νέο ηλεκτρικό Peugeot στάνταρ ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW, ενώ διαθέτει και δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC. Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι μικρότεροι από 25 λεπτά από έναν ταχυφορτιστή (DC 100 kW), 4 ώρες 30 λεπτά από ένα Wallbox (AC 7,4 kW), και 10 ώρες και 30 λεπτά από μια ενισχυμένη παροχή (3,2 kW).
Από την πλευρά τους, τα δύο νέα κινητήρια σύνολα 48V HYBRID της Peugeot, συνδυάζονται με τον βραβευμένο κινητήρα βενζίνης PureTech, αποδίδοντας 100 και 136 ίππους, σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6. Χάρη σε μια μικρή μπαταρία που φορτίζεται κατά την κίνηση του αυτοκινήτου, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, καθώς και μειωμένες εκπομπές ρύπων. Σε αστικό περιβάλλον, τα νέα 208 HYBRID 100 e-DCS6 και HYBRID 136 e-DCS6 μπορούν να κινηθούν περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Ενώ για εκείνους που αναζητούν τις πιο προσιτές λύσεις, το νέο 208 προσφέρεται και με δύο ιδιαίτερα οικονομικούς και αποδοτικούς 3-κύλινδρους βενζινοκινητήρες1,2 λίτρων: α) τον PureTech 75, ισχύος 75 hp, με σύστημα Stop & Start και χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων και β) τον PureTech 100 με ισχύ 100 hp, με σύστημα Stop & Start, και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Οι εξωτερικές διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν αλλάξει - με μήκος 4,055 m, πλάτος 1,745m (χωρίς τους καθρέφτες) και ύψος 1,43m το Peugeot 208 ήταν και παραμένει ένα ιδανικά compact και ευέλικτο μοντέλο ικανό να καλύψει και τις ανάγκες μιας μικρής οικογένειας αφού η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του παρέμεινε και αυτή αμετάβλητη στα 309 λίτρα.
Κατά τ’ άλλα στο εξωτερικό εντοπίζουμε μια σειρά αισθητικής φύσεως παρεμβάσεις όπως η νέα «φωτιστική υπογραφή», τα φωτιστικά σώματα δηλαδή που μοιάζουν με… νυχιές και κοσμούν τόσο το πίσω όσο και το εμπρός μέρος του ανανεωμένου Peugeot 208, το οποίο φορά επίσης το νέο σήμα της εταιρίας.
Στο εσωτερικό συναντάμε το αναβαθμισμένο ψηφιακά και τεχνολογικά Peugeot i-Cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10’’ να βρίσκεται τοποθετημένος σταθερά ψηλά, πάνω από τη στεφάνη του τιμονιού, στο ύψος των ματιών του οδηγού, ο οποίος μπορεί να προσαρμόσει το χρώμα, καθώς και τη διάταξη και την παρουσίαση των πληροφοριών, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του. Το νέο Peugeot 208 φέρνει επίσης μαζί του μια - στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις - μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών, που έρχεται να διευκολύνει τον έλεγχο των τελευταίας γενιάς συστημάτων infotainment, PEUGEOT i-Connect και PEUGEOT i-Connect Advanced. Ενώ τα λεγόμενα «πλήκτρα πιάνου», οι διακόπτες που προσφέρουν γρήγορη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες του συστήματος, βρίσκονται και πάλι κάτω από την κεντρική οθόνη.
Σημειώστε ότι τα νέα 208 που είναι εξοπλισμένα με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, διαθέτουν νέο επιλογέα, για βελτιωμένη εργονομία, ενώ τα νέα 208 με αυτόματο κιβώτιο έχουν διατηρήσει τον κομψό, πρακτικό και διακριτικό επιλογέα που παρουσιάστηκε την άνοιξη του 2022.
Τέλος, θα πρέπει να πούμε ότι το νέο Peugeot 208 εφοδιάζεται με μία ευρεία γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού όπως το προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία Stop and Go και ρυθμιζόμενη απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης με προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης (αναγνωρίζει την παρουσία πεζών και ποδηλατών, μέρα και νύχτα και λειτουργεί σε ταχύτητες από 7 έως και 140 km/h), το ενεργό σύστημα προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα με επαναφορά του αυτοκινήτου στην επιλεγμένη λωρίδα, τη διευρυμένη λειτουργία αναγνώρισης οδικής σήμανσης κλπ.
Οι τιμές ξεκινούν από τα 19.500 ευρώ για την έκδοση των 75 ίππων και από τα 20.900 για την έκδοση των 100 ίππων. Τιμή εκκίνησης του ηλεκτρικού Peugeot 208 τα 36.200 ευρώ.