Πανηγυρίζει – και δικαίως η Peugeot – για τα αποτελέσματα του 2022, αφού ξεπερνώντας το ένα εκατομμύριο στις πωλήσεις κατάφερε να καταρρίψει όχι σε μία, όχι σε δύο, αλλά σε 38 χώρες το ρεκόρ του μεριδίου αγοράς! Ταυτοχρόνως η Peugeot κατάφερε να «διεθνοποιήσει» περαιτέρω τις πωλήσεις της αυξάνοντας στο 27,4% του συνόλου των παγκόσμιων πωλήσεών της, τα οχήματα που διατέθηκαν εκτός της Ευρώπης των 30.
"Παρά τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζει η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως, είμαι υπερήφανη που ανακοινώνω ότι η μάρκα PEUGEOT κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της εκτός Ευρώπης κατά σχεδόν 4% και έκανε τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση με 1 στα 5 πωληθέντα στην Ευρώπη οχήματα να είναι ηλεκτρικά. Στην κατηγορία Β των ηλεκτρικών οχημάτων, το PEUGEOT e-208 είναι ο ηγέτης στην Ευρώπη". Τάδε έφη Linda Jackson, η γυναίκα που κρατά το τιμόνι της γαλλικής εταιρίας (Διευθύνουσα Σύμβουλος Peugeot).
Με τον καλύτερο τρόπο - 1.056.182 ταξινομήσεις – έκλεισε, λοιπόν, το 2022 για την ιστορική γαλλική εταιρία που εκμεταλλευόμενη τη συνεχιζόμενη διεθνοποίηση των πωλήσεών της, κατάφερε να ενισχύσει εκτός της Ευρώπης των 30 τις θέσεις της. Συγκεκριμένα το ποσοστό των εκτός γηραιάς ηπείρου πωλήσεων της Peugeot έφτασε το 27,4% των παγκόσμιων πωλήσεων, κάτι που αντιστοιχεί σε αύξηση κατά 3,7 μονάδες σε σχέση με το 2021. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι σε 38 χώρες καταρρίφθηκε το ρεκόρ του μεριδίου αγοράς της εταιρίας.
Κάθε μοντέλο της Peugeot έπαιξε το δικό του ρόλο στη διαμόρφωση της εικόνας αυτής με το σουπερμίνι της εταιρίας, το Peugeot 208 – που στη συλλογή των βραβείων που έχει κατακτήσει περιλαμβάνεται και το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» για το 2020 - κατέκτησε την πρώτη θέση στην αγορά της Ευρώπης (EU30) και μάλιστα ανεξαρτήτως κατηγορίας!
Το ίδιο αυτοκίνητο, στην ηλεκτρική του έκδοση “e-208” είναι αυτό που χάρισε στην Peugeot την πρώτη θέση στην Ευρώπη στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (Battery Electric Vehicles [BEV] στο B-segment / σουπερμίνι). Αυτό ενίσχυσε αποφασιστικά την παρουσία των “εξηλεκτρισμένων” οχημάτων (πλήρως ηλεκτρικά/BEV και plug in υβριδικά/PHEV) στο μείγμα των πωλήσεων της εταιρίας στην Ευρώπη. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι 1 στα 5 Peugeot που ταξινομήθηκαν στην ευρωπαϊκή αγορά (EU30) ήταν ηλεκτρικό.
Από την άλλη μεριά, η άνοδος της μάρκας σε ανώτερες κατηγορίες, επιβεβαιώνεται με το λανσάρισμα του νέου Peugeot 408. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο πεντάθυρο crossover, που λανσάρεται τώρα και στη χώρα μας, εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, με ευρύχωρο εσωτερικό που είναι επίσης και δεόντως “εξηλεκτρισμένο”, αφού θα είναι διαθέσιμο όχι μόνο σε εκδόσεις βενζίνης, αλλά και σε plug-in υβριδικές, καθώς επίσης και ως πλήρως ηλεκτρικό.
Με το νέο 408, η μάρκα Peugeot ολοκληρώνει την γκάμα της στο ιδιαίτερα στρατηγικό segment C – μια κατηγορία στην οποία η γαλλική εταιρία κατέχει μια ιδιαίτερη θέση, χάρη στην επιτυχία των SUV 3008 και 5008, καθώς και των τριών γενεών των 308 και 308 SW, με το τελευταίο να έχει μόλις κυκλοφορήσει.