Δημοσίευμα της τουρκικής εφημερίδας Hurriyet αναφέρεται στην προκλητική τουριστική καμπάνια του τουρκικού υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού με τίτλο «TurkAegean» (Τουρκικό Αιγαίο), κάνοντας λόγο για σκηνικό τουριστικής σύγκρουσης μεταξύ Τουρκίας και Ελλάδας.
Η Τουρκία ξεκίνησε μια τουριστική καμπάνια με το όνομα «TurkAegean» για να προσελκύσει, όπως υποστηρίζει, περισσότερους τουρίστες στο Αιγαίο.
Η τουρκική εφημερίδα υπογραμμίζει ότι δεν άργησαν οι αντιδράσεις από την Ελλάδα που βλέπει το Αιγαίο ως δική της περιοχή στον τουρισμό, τονίζοντας πως η Τουρκία θα ενισχύσει την προώθηση της καμπάνιας.
Το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού και η Τουρκική Υπηρεσία Τουρισμού, Προώθησης και Ανάπτυξης (TGA) συζήτησαν την κατανομή των ξένων τουριστών που επισκέφτηκε την Τουρκία το 2019. Διαπιστώθηκε ότι το 40% των τουριστών ήρθαν στη Μεσόγειο, το 40% στον Μαρμαρά, το 10% στο Αιγαίο και το υπόλοιπο 10% στην Ανατολία.
Η TGA ξεκίνησε ένα ειδικό προωθητικό πρόγραμμα για το Αιγαίο.
Ο αναπληρωτής υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Nadir Alparslan σε παρουσίαση στην Επιτροπή Δημοσίων Έργων, Ανασυγκρότησης, Μεταφορών και Τουρισμού της Τουρκίας είπε:
«Η Ελλάδα έχει δείξει σοβαρές αντιδράσεις επειδή έκανε τον κόσμο να αντιληφθεί το Αιγαίο ως δική του περιοχή. Ενισχύοντας την καμπάνια αυτή τον επόμενο χρόνο, θα δείξουμε ότι το Αιγαίο δεν ανήκει στην Ελλάδα, αλλά και μια περιοχή και ένα τουριστικό brand της Τουρκίας και φυσικά θα αυξήσουμε το μερίδιό του».