BOX: Πώς το food delivery app της Cosmote έφτασε τους 1 εκατ. πελάτες μέσα σε 5 χρόνια

BOX: Πώς το food delivery app της Cosmote έφτασε τους 1 εκατ. πελάτες μέσα σε 5 χρόνια

Τα τελευταία χρόνια, η χρήση εφαρμογών delivery έχει γνωρίσει εκρηκτική ανάπτυξη στην Ελλάδα, αλλάζοντας ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ψωνίζουν και παραγγέλνουν προϊόντα.

Η επιτυχία αυτών των εφαρμογών δεν οφείλεται μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες, αλλά και στην ικανότητά τους να προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες ανάγκες της ελληνικής αγοράς. Από φαγητό και καφέ μέχρι είδη σούπερ μάρκετ και φαρμακευτικά προϊόντα, οι πλατφόρμες αυτές έχουν καταφέρει να καλύψουν σχεδόν κάθε πτυχή της καθημερινής κατανάλωσης. 

Το BOX, η υπηρεσία food delivery της COSMOTE, που ξεκίνησε την εμπορική του λειτουργία τον Δεκέμβριο του 2019, σήμερα μετρά εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες, ενώ έχει φτάσει τα 13.000 συνεργαζόμενα καταστήματα σε 100 πόλεις.

Επίσης, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας που μίλησαν στο Liberal, η εφαρμογή έχει συγκεντρώσει 1 εκατ. πελάτες και δέχεται περίπου 40.000 παραγγελίες την ημέρα. Στο ΒΟΧ οι καταναλωτές μπορούν να βρουν και καταστήματα μαναβικής, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία στην κατηγορία «Φρέσκα Τρόφιμα», ενώ στην κατηγορία «Μάρκετ & Ψιλικά» θα βρουν καταστήματα delicatessen, κάβες, βιολογικά προϊόντα, παντοπωλεία αλλά και αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία. 

Η συνεργασία με Μασούτη, Κρητικό και efresh.gr

Επίσης, στο ΒΟΧ οι καταναλωτές θα βρουν τις αλυσίδες Μασούτης και Κρητικός, το online supermarket e-fresh.gr, αλλά και χιλιάδες καταστήματα τροφίμων με παράδοση ακόμα και αυθημερόν και με τις ίδιες τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα. 

«Θα συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε το ΒΟΧ με νέες συνεργασίες, νέες κατηγορίες προϊόντων και σύντομα με νέες δυνατότητες, που θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα των καταναλωτών», δήλωσε η εταιρεία.

Στόχος της πλατφόρμας είναι να εμπλουτίζεται με νέα καταστήματα, καλύπτοντας νέες περιοχές και προχωρώντας σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες εστίασης. 
 
Οι συναλλαγές γίνονται εντελώς ανέπαφα, τόσο με δυνατότητα πληρωμής μέσω κάρτας, όσο και παράδοσης του φαγητού/καφέ μέσω ειδικής επιλογής στην παραγγελία. Επιπλέον, έχει προστεθεί και η δυνατότητα για online tip στον διανομέα, τόσο στο site, όσο και στην εφαρμογή.

Νέες δυνατότητες

Rewards: Με κάθε παραγγελία από το BOX, αφήνοντας κριτική, πληρώνοντας με κάρτα και καλώντας φίλους να χρησιμοποιήσουν το BOX, ο χρήστης συγκεντρώνει πόντους, τους οποίους μπορεί να εξαργυρώσει σε προσφορές, MB και δωροεπιταγές. Κάθε φορά που ανοίγει την εφαρμογή, ο καταναλωτής βλέπει πόσους πόντους έχει συγκεντρώσει.

Taste Profile: Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει το «γευστικό» του προφίλ, με βάση τις προτιμήσεις σε κουζίνες και γεύσεις (π.χ. καυτερά, vegeterian). Με αυτό τον τρόπο ανακαλύπτει τα καταστήματα που έχουν φαγητά και ροφήματα που πραγματικά ταιριάζουν στις γεύσεις του.

Προγραμματισμένη ώρα παράδοσης: Ο χρήστης του BOX μπορεί να επιλέξει την ακριβή ώρα παράδοσης της παραγγελίας του.

Κριτική πιάτου/καταστήματος: Εκτός από την αξιολόγηση ενός καταστήματος, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν κριτική για συγκεκριμένα πιάτα, αλλά και να προτείνουν πιάτα και καταστήματα μόνο για τους φίλους τους.