Η Κωτσόβολος, κορυφαίος προορισμός τεχνολογίας, έχοντας ως βασική αξία την καινοτομία και τοποθετώντας στο επίκεντρο την ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας με νέους ανθρώπους που φωτίζουν το μέλλον, είχε την ευκαιρία να φιλοξενήσει στην Αθήνα, για μία εβδομάδα (8-15 Μαΐου), ομάδα φοιτητών του προγράμματος Master in Business Administration (MBA) του Harvard Business School, στο πλαίσιο του υποχρεωτικού μαθήματος FIELD Immersion (Field Immersion Experiences for Leadership Development).
Η εταιρεία Κωτσόβολος αποτελεί έναν από τους συνεργάτες του προγράμματος FIELD Immersion του Harvard Business School σε 15 πόλεις και 15 κράτη. Όλες οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις φιλοξένησαν συνολικά περισσότερους από 1.000 φοιτητές του Harvard Business School κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το Harvard Business School κατά την οποία προσφέραμε στους φοιτητές του μία σημαντική βιωματική εμπειρία μάθησης, βασισμένη σε πραγματικές συνθήκες της αγοράς τόσο στα καταστήματά μας, αλλά και στα κεντρικά μας γραφεία στην Αθήνα» ανέφερε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος - Dixons South East Europe, κ. Γιάννης Βασιλάκος.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία και γνώσεις, τις οποίες μπορούν να εξελίξουν σε συνδυασμό με το ακαδημαϊκό τους υπόβαθρο. Εμείς, ως Κωτσόβολος, κάναμε το καλύτερο δυνατό για να μεταφέρουμε τη γνώση και την εμπειρία μας, ενώ προσδιορίζουμε τη συνεργασία αυτή ως ανεκτίμητης αξίας, καθώς η επαφή με νέους ανθρώπους μας βοηθά να χαρτογραφούμε τις τάσεις της αγοράς και να εξελισσόμαστε με επίκεντρο την ικανοποίηση των συνεχώς αυξανόμενων και μεταβαλλόμενων αναγκών των πελατών μας».
Το μάθημα FIELD Immersion έχει σχεδιαστεί, προκειμένου να ενδυναμώσει και να εξελίξει την ικανότητα των φοιτητών να διαχειρίζονται και να λειτουργούν αποτελεσματικά εντός διαφορετικών πολιτισμικών και επιχειρηματικών πλαισίων. Τα στελέχη της Κωτσόβολος συνεργάστηκαν εξ’ αποστάσεως με τους φοιτητές πριν την άφιξή τους στην Ελλάδα, προκειμένου να κατανοήσουν εις βάθος, τόσο το business issue που τους ανατέθηκε, όσο και το ευρύτερο περιβάλλον της χώρας μας. Κατά την εβδομαδιαία παραμονή τους στην Αθήνα, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν καταστήματα της Κωτσόβολος, το τηλεφωνικό της κέντρο, να συνεργαστούν με Subject Matter Experts της εταιρείας σε θέματα design thinking, credit & services, καθώς και να συνομιλήσουν με αρκετούς πελάτες και καταναλωτές, διεξάγοντας επιτόπια έρευνα. Τέλος, παρουσίασαν τα ευρήματα και τις προτάσεις τους στην Διοίκηση της εταιρείας.
Σκοπός αυτής της βιωματικής εμπειρίας, ήταν να δώσει στους φοιτητές την ευκαιρία να «μάθουν πράττοντας» μέσα από την πρόκληση της εισαγωγής ενός νέου προϊόντος, υπηρεσίας ή εμπειρίας πελάτη στη συνεργαζόμενη εταιρεία. Αυτό απαιτεί από τους σπουδαστές να επικεντρωθούν, επίσης, στην ανάπτυξη των αντιληπτικών τους δεξιοτήτων σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο, αλλά και να καλλιεργήσουν δεξιότητες που θα ενισχύουν την αποτελεσματικότητα της ομάδας, παρέχοντας προστιθέμενη αξία σε ένα άγνωστο περιβάλλον εργασίας.
Το Harvard επισημαίνει ότι η επίτευξη αυτής της σημαντικής μαθησιακής εμπειρίας, δεν θα ήταν δυνατή χωρίς τους συνεργαζόμενους οργανισμούς.
«Είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες στην Κωτσόβολος και σε όλους τους οργανισμούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα FIELD Immersion για όλα όσα κάνουν για τους φοιτητές μας» δήλωσε η Carrie Elkins, καθηγήτρια Διοίκησης Επιχειρήσεων και υπεύθυνη του προγράμματος FIELD Immersion. «Το όφελος για τους φοιτητές μας από αυτή την εμπειρία είναι ανεκτίμητο και ελπίζουμε ότι το ίδιο ισχύει και για τους συνεργαζόμενους οργανισμούς» επεσήμανε.
Η Κωτσόβολος συνεχίζει να φέρνει το αύριο πιο κοντά στο σήμερα, επιδιώκοντας την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και εμπειρίας με νέους ανθρώπους, αναζητώντας συνεχώς φρέσκες ιδέες, ικανές να αναδείξουν νέες καινοτόμες τεχνολογίες για μία Καλύτερη Ζωή.