Pink Woman: Ξεπέρασαν τα 46.8 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2024 - Είσοδος στην ιταλική αγορά

Pink Woman: Ξεπέρασαν τα 46.8 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις το 2024 - Είσοδος στην ιταλική αγορά

Φόρτσα για την Pink Woman με κερδοφορία το 2024 αυξημένη κατά 38,0%, ήτοι 1,5 εκατ. ευρώ έναντι του 2023 και πλώρη για το εξωτερικό με πρώτο σταθμό την Ιταλία. 

Οι πωλήσεις και η κερδοφορία του Ομίλου Intrafashion το 2024 ήταν εξαιρετικές, παρά τις πιέσεις που προκάλεσαν οι συνεχείς διαταραχές στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, η αύξηση του κόστους παραγωγής και μεταφοράς, καθώς και η είσοδος στην ελληνική αγορά διεθνών αλυσίδων. 

Αναλυτικότερα, οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου Intrafashion για το 2024, κατέγραψαν αύξηση +16,6% σε σχέση με το 2023, ξεπερνώντας τα 46.8 εκατ. ευρώ. Σε επίπεδο κερδοφορίας προ φόρων, σημειώθηκε αύξηση +38,0%, ήτοι +1,5 εκατ. ευρώ έναντι του 2023, η οποία στηρίχθηκε και φέτος σε δύο στρατηγικούς πυλώνες:

- Τη βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά +5,8%, ήτοι από 43,5% το 2023, σε 49,2% το 2024.

- Την ελεγχόμενη αύξηση -στα πλαίσια της έντονα αναπτυξιακής πολιτικής -των εξόδων, που επικεντρώθηκε στην διεύρυνση και βελτίωση του Δικτύου Εταιρικών καταστημάτων.

Οι προβλέψεις για το 2025 

Η Διοίκηση της Εταιρείας, παρακολουθεί με μεγάλη προσοχή τις γεωπολιτικές και οικονομικές αλλαγές που εξελίσσονται, τόσο για τον πλανήτη, όσο και για τη χώρα. Το κλίμα αβεβαιότητας, σε συνδυασμό με τη θέση υπό αμφισβήτηση σειράς παραμέτρων που επηρεάζουν τόσο το μοντέλο λειτουργίας, όσο και την κατανάλωση, υποχρεώνουν την εταιρεία να ενισχύσει περαιτέρω την σταθερότητα και την αναπτυξιακή της πορεία, μέσω στοχευμένων επενδύσεων στο δίκτυο καταστημάτων της, το ανθρώπινο δυναμικό και τις λειτουργίες της.

Αναφορικά στις προβλέψεις πωλήσεων για την Ελληνική αγορά, τα δεδομένα του πρώτου τετραμήνου του 2025, υποχρεώνουν σε πολύ συντηρητικές κατευθύνσεις χαμηλά μονοψήφιων αυξήσεων. 

Επέκταση στην Ιταλία

Ένα φιλόδοξο σχέδιο ξεκινάει η Διοίκηση στην γείτονα χώρα, με στόχο σταδιακά να κατακτήσει και την ιταλική αγορά κινούμενη στο ίδιο μοντέλο λιανικής πώλησης. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση του Ομίλου, η Διοίκηση εκπόνησε και ξεκινά να υλοποιεί εντός του τρέχοντος έτους ένα στρατηγικό αναπτυξιακό εγχείρημα, που αφορά την είσοδο και επέκταση του brand Pink Woman στην Ιταλική αγορά μέσω του ίδιου μοντέλου λιανικής πώλησης αποκλειστικά σε mono-brand καταστήματα. Με αυτήν την προοπτική, στοχεύει να τροφοδοτήσει την ανάπτυξή της στην κατεύθυνση της εξωστρέφειας και διεθνοποίησης του σήματος Pink Woman, με παράλληλη οργανική ενίσχυση της –ήδη κορυφαίας– θέσης της στην Ελληνική αγορά.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Intrafashion, Δημήτρης Ματεμτζής σχολίασε σχετικά: «Με την ολοκλήρωση ενός οικονομικού έτους γεμάτου προκλήσεις, όπως το 2024, εκφράζω την ικανοποίησή μου για την επίτευξη πολύ σημαντικών αποτελεσμάτων, τόσο σε επίπεδο πωλήσεων, όσο και κερδοφορίας. 

Σε ένα περιβάλλον διαρκών διαταραχών στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα, αύξησης του κόστους παραγωγής & μεταφοράς, αλλά και επιθετικής εισόδου διεθνών αλυσίδων του ανταγωνισμού στο Ελληνικό Λιανικό Εμπόριο, η Εταιρεία μας κατάφερε να βελτιώσει τις πωλήσεις της με ρυθμό υπερπολλαπλάσιο αυτού της συνολικής αγοράς, κατακτώντας υψηλότερα μερίδια καταναλωτικής αποδοχής, ενώ συγχρόνως, επέτυχε ισχυρή ενίσχυση της κερδοφορίας της, κάτι που εδραιώνει τον Όμιλο Intrafashion στις κορυφαίες θέσεις του εγχώριου λιανεμπορικού επιχειρείν.

Νιώθω υπερηφάνεια και εκτίμηση για τη συνεισφορά όλων των στελεχών μας. Με το ταλέντο, την αφοσίωση και τη στρατηγική προσήλωσή τους στους εταιρικούς στόχους, καθώς και το ομαδικό τους πνεύμα, κατάφεραν να οδηγήσουν την εταιρεία μας σε άλλη μία επιτυχημένη χρονιά.»

Η συνεργασία με την ισπανική Miramira

Πριν λίγο καιρό η Διοίκηση του Ομίλου Συμμετοχών DKM8- Capital, συμφερόντων του Δημήτρη Ματεμτζή, ανακοίνωσε πως η νεοσυσταθείσα θυγατρική της εταιρεία Intraccessories Group S.A., προχώρησε στην υπογραφή πολυετούς αποκλειστικής συμφωνίας συνεργασίας για την ελληνική αγορά, με το διεθνώς αναγνωρισμένο ισπανικό brand κοσμημάτων, αξεσουάρ και γυαλιών ηλίου Miramira.

Το πλαίσιο συνεργασίας περιλαμβάνει την αποκλειστική αντιπροσώπευση της Miramira στην Ελλάδα, με κύριο άξονα την ανάπτυξη δικτύου καταστημάτων λιανικής, το πρώτο από τα οποία αναμένεται να εγκαινιαστεί στο Γαλάτσι πριν το Πάσχα. 

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Δημήτρης Ματεμτζής είχε δηλώσει: «Είμαστε ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία με την Miramira, ένα διεθνώς αναγνωρισμένο brand με προϊόντα πολύ υψηλής ποιότητας και σχεδιασμού σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές! Με όχημα την νέα μας εταιρεία Intraccessories, στοχεύουμε στην ανάπτυξη περισσότερων των 30 καταστημάτων στη χώρα μας ως τα τέλη του 2027, με επικέντρωση  στην ανάπτυξη της εικόνας τόσο της μάρκας, όσο και των προϊοντικών συλλογών μέσα από επιλεγμένα καταστήματα κορυφαίας αισθητικής σε εμπορικά σημεία αλλά και σειρά δράσεων marketing. Αισιοδοξούμε πως ο Όμιλος μας θα διευρύνει την παρουσία του στη λιανική αγορά της Ελλάδος, ενισχύοντας τη σχέση του με την σύγχρονη και δυναμική Ελληνίδα καταναλώτρια».

Η ιστορία της Pink Woman

Η Pink Woman ιδρύθηκε το 2004 στην Καβάλα από τον Παύλο Χατζηπαυλίδη. Δραστηριοποιείται στον χώρο της γυναικείας μόδας έχοντας εδραιώσει τη θέση της ως το μεγαλύτερο και ταχύτερα αναπτυσσόμενο Ελληνικό Fast Fashion Brand. Το 2020, ο Δημήτρης Ματεμτζής, ο οποίος είχε ενταχθεί ήδη από τα τέλη του 2018 στον Όμιλο Intrafashion ως Διευθύνων Σύμβουλος, συμφώνησε στην εξαγορά του 100% του Ομίλου Intrafashion, από τον ιδρυτή του κ. Χατζηπαυλίδη, με στόχο την εφαρμογή ενός φιλόδοξου πλάνου αναδιάρθρωσης. Σήμερα διαθέτει πάνω από 117 καταστήματα.