Σκλαβενίτης: Νέο deal εξαγοράς με στόχο την επέκταση στα έτοιμα γεύματα

Σκλαβενίτης: Νέο deal εξαγοράς με στόχο την επέκταση στα έτοιμα γεύματα

Στον κλάδο παραγωγής έτοιμων γευμάτων έχει ως στόχο να ενισχύσει το αποτύπωμά του ο όμιλος Σκλαβενίτης, έναν τομέα που γνωρίζει σημαντική ανάπτυξη.

Έτσι, ο όμιλος Γλάρος, που ανήκει στην οικογένεια Σκλαβενίτη, προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας «ΜΑΝΔΡΑΛ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ». Μετά την εξαγορά, η εταιρεία μετονομάστηκε σε «ΑΥΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και επικεντρώνεται πλέον στην παραγωγή έτοιμων γευμάτων.

Η παραγωγική ικανότητα της αλυσίδας Σκλαβενίτης, στον τομέα των έτοιμων γευμάτων, αγγίζει τις 50.000 μερίδες ημερησίως. Όπως αναφέρουν στο Liberal πηγές κοντά στην εταιρεία, στόχος μέσω της εξαγοράς είναι να αυξηθεί το capacity.

Στις εγκαταστάσεις του νέου εργοστασίου θα παρασκευάζονται, εκτός από έτοιμα γεύματα, και άλλα προϊόντα, όπως σαλάτες και σάντουιτς, τα οποία παρουσιάζουν αυξανόμενη ζήτηση τόσο στο δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας, όσο και συνολικά στην αγορά.

Η εταιρεία «ΜΑΝΔΡΑΛ Ακίνητα» είχε ιδρυθεί το 2021 από την TEN BRINKE GREECE HOLDING B.V., με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατομμυρίων ευρώ, και στόχευε στην απόκτηση και αξιοποίηση ακινήτων στην Ελλάδα.

Μετά την εξαγορά της από τον όμιλο Γλάρος, ο σκοπός της εταιρείας επεκτάθηκε, ώστε να περιλαμβάνει την παραγωγή, επεξεργασία, μεταποίηση, τυποποίηση, συσκευασία και εμπορία διατροφικών προϊόντων.

Παράλληλα, με απόφαση της έκτακτης γενικής συνέλευσης στις 26 Ιουνίου, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας αυξήθηκε κατά 11,55 εκατομμύρια ευρώ.

Στη διοίκηση της εταιρείας, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου είναι η Μαρία Σκλαβενίτου, ενώ τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου κατέχει ο Γεράσιμος Σκλαβενίτης. Τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου είναι η Βασιλική Σκλαβενίτου, ο Επαμεινώνδας Αλεξόπουλος, ο Μιχαήλ Καστρινάκης και η Αθανασία Ντούμα.

Με αυτές τις κινήσεις, ο όμιλος Γλάρος επιδιώκει να ενισχύσει την παρουσία του στον τομέα των έτοιμων γευμάτων, αξιοποιώντας τη ραγδαία ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις προοπτικές επέκτασης στο μέλλον.

Οι θυγατρικές και η επεκτατική στρατηγική της Γλάρος

Η εταιρεία Γλάρος, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας, έχει εδραιωθεί στην ελληνική αγορά, κυρίως μέσω της βιομηχανικής επεξεργασίας χαρτιού, πλαστικών και προϊόντων ατομικής υγιεινής και καθαριότητας. Ο όμιλος τροφοδοτεί κυρίως την αλυσίδα Σκλαβενίτης με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στις εφοδιαστικές της διαδικασίες.

Η στρατηγική του ομίλου περιλαμβάνει την ανάπτυξη και διαχείριση θυγατρικών, με εξειδίκευση σε διαφορετικούς τομείς. Η Baker Master ΑΒΕΕ αποτελεί μια από τις σημαντικότερες θυγατρικές, με ειδίκευση στην παραγωγή κατεψυγμένων προϊόντων ζύμης, εξυπηρετώντας τον τομέα της αρτοζαχαροπλαστικής. Η ANIKA, από την άλλη, είναι εταιρεία συμμετοχών και διατηρεί βασική συμμετοχή στην Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ, διευρύνοντας την παρουσία της στον τομέα του λιανεμπορίου.

Στον κλάδο της διαχείρισης χώρων εστίασης, καφετεριών και ζαχαροπλαστείων δραστηριοποιείται η BONORA ΙΚΕ, παρέχοντας υπηρεσίες οργάνωσης και διαχείρισης επιχειρήσεων. Τέλος, η Meat House εξειδικεύεται στην επεξεργασία, τυποποίηση και εμπορία προϊόντων κρέατος, συμβάλλοντας στην κάλυψη των αναγκών της αγοράς με υψηλής ποιότητας προϊόντα.

Μέσα από τις θυγατρικές της, η Γλάρος έχει αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων που ενισχύουν τη θέση της στην αγορά και υποστηρίζουν την επεκτατική της στρατηγική. Ο συνδυασμός παραγωγής, παροχής υπηρεσιών και συμμετοχών σε στρατηγικούς κλάδους ενισχύει την ανταγωνιστικότητά της και δημιουργεί ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη, τόσο στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών όσο και σε σχετιζόμενες αγορές.