H ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, απέσπασε 4 βραβεία μεταξύ των οποίων δύο χρυσές διακρίσεις στην τελετή απονομής των Promotional Marketing Awards 2023 που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 16 Μαΐου. Ανάμεσα σε πλήθος υποψηφιοτήτων, η ΙΚΕΑ, κατάφερε να αναδειχθεί νικήτρια για τα δημιουργικά και αποτελεσματικά της projects λαμβάνοντας δύο χρυσά και δύο αργυρά βραβεία.
Έλαβε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία “Best Experiential Activation” για το project «Μαγικά Χριστούγεννα στα καταστήματα ΙΚΕΑ» που αποτέλεσε μία πλούσια ενέργεια με μοναδικές εκπλήξεις, δώρα και γιορτινές γευστικές επιλογές στο Σουηδικό κατάστημα τροφίμων. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας οι μικροί μας φίλοι βρέθηκαν στο επίκεντρο των δράσεων με face painting και μαγειρική ξεδιπλώνοντας τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους.
Για την κατηγορία “Best Prize Activation” απέσπασε το ασημένιο βραβείο, μία σημαντική διάκριση για την κοινή της ενέργεια με τη ΔΕΗ για ένα βιώσιμο μέλλον. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου project, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να κάνουν υπεύθυνες επιλογές για να προστατεύσουν τον πλανήτη μέσα από εκπαιδευτικές δράσεις που συντονίστηκαν από τη ΔΕΗ σε επιλεγμένα καταστήματα ΙΚΕΑ, ενώ έλαβαν δώρα για τη συμμετοχή τους.
Παράλληλα, 10 τυχεροί κέρδισαν από μία δωροκάρτα ΙΚΕΑ για αγορές βιώσιμων προϊόντων ΙΚΕΑ και 6 μήνες Δωρεάν ρεύμα* με GreenPass από τη ΔΕΗ σε μία προσπάθεια ευαισθητοποίησης του καταναλωτικού κοινού για ένα «πράσινο» περιβάλλον. Ασημένιο βραβείο κέρδισε και το επετειακό event με τα αγαπημένα κεφτεδάκια ΙΚΕΑ στην κατηγορία “Best Creative Sampling”. Με αφορμή τη γιορτή της Ημέρας για τα σουηδικά κεφτεδάκια, η ΙΚΕΑ διοργάνωσε μεγάλους διαγωνισμούς, δωρεάν γευστική δοκιμή κεφτέδων και παιχνίδια για όλη την οικογένεια σε μία πολύ χαρούμενη ατμόσφαιρα γεμάτη χαμόγελα και υπέροχες γεύσεις.
Ακόμα ένα σημαντικό βραβείο ήρθε για τη συνεργασία της ΙΚΕΑ με την Κωτσόβολος στην ενέργεια «Κωτσόβολος & ΙΚΕΑ μαζί για το πιο ολοκληρωμένο φοιτητικό σπίτι» καταλαμβάνοντας από κοινού με την Κωτσόβολος την πρώτη θέση στην κατηγορία “Best Brand Partnerships & Loyalty Alliances”.
Οι δύο retailers ένωσαν τις δυνάμεις τους για να συμβάλλουν στη δημιουργία του ιδανικού φοιτητικού σπιτιού αναγνωρίζοντας τη σημασία που έχει ο πρώτος προσωπικός χώρος στην εκκίνηση του νέου ξεκινήματος των φοιτητών. Έτσι, τους έδωσαν την ευκαιρία με αγορές από τα καταστήματα ΙΚΕΑ αλλά και από τo IKEA.gr να κερδίσουν κουπόνια αγορών για επιπλέον αγορές στην Κωτσόβολος και αντίστροφα.
Οι διακρίσεις της ΙΚΕΑ έρχονται να επισφραγίσουν την επιτυχία των προσπαθειών της για την υλοποίηση των καταλληλότερων πρακτικών που θα επικοινωνήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη φιλοσοφία της στο καταναλωτικό κοινό.
IKEA, Ζούμε μαζί!