Τραγικό δυστύχημα με έναν νεκρό, ηλικίας 41 ετών, εργαζόμενο στη ΣΤΑΣΥ και δύο ελαφρά τραυματίες, επίσης εργαζόμενους, σημειώθηκε τα ξημερώματα σήμερα Τρίτη στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, μεταξύ των σταθμών Αγίου Νικολάου και Αττικής. Αποκαταστάθηκε η λειτουργία του ΗΣΑΠ και τα δρομολόγια πραγματοποιούνται κανονικά και πάλι.
Το δυστύχημα οφείλεται σε βλάβη σε μηχάνημα που χρησιμοποιούσε αυστριακό συνεργείο για εξειδικευμένες εργασίες λείανσης των γραμμών, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρεις εργαζόμενοι, δύο Έλληνες και ένας ακόμα, με ξένη υπηκοότητα, μέλη όλοι του συνεργείου, οι οποίοι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο «Γεννηματάς». Εκεί, τελικά, ο ένας από του Έλληνες εργάτες κατέληξε.
Πρόβλημα στα φρένα
Το δυστύχημα, σημειώθηκε στις 04.40 τα ξημερώματα, όταν το μηχάνημα λείανσης των γραμμών αντιμετώπισε πρόβλημα με τα φρένα του.
Στο μηχάνημα επέβαιναν συνολικά πέντε εργάτες, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πηδήξουν στις γραμμές, καθώς ήταν σε τροχιά σύγκρουσης με διερχόμενο συρμό, ο οποίος είχε τοποθετηθεί επίτηδες στο σημείο για να ανακοπεί η ταχύτητα που είχε αναπτύξει.
Οδύνη στη ΣΤΑΣΥ
Την οδύνη τους για τον χαμό εν ώρα καθήκοντος ενός συναδέλφου τους επί σειρά ετών και μέλους της οικογένειας των σταθερών συγκοινωνιών, εκφράζουν με ανακοίνωσή τους η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.
Ο θανάσιμος τραυματισμός του εργοδηγού, υπαλλήλου επιδομής των Σταθερών Συγκοινωνιών, επήλθε το πρωί της Τρίτης 16/11/2021, σε δυστύχημα που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια εργασιών λείανσης της Γραμμής 1 του Μετρό, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας.
Αποτέλεσμα του δυστυχήματος, ήταν ο ελαφρύς τραυματισμός δύο ακόμη εργαζομένων, ενός υπαλλήλου της ΣΤΑΣΥ και ενός υπαλλήλου της αυστριακής εταιρείας που εκτελούσε το έργο.
Έρευνα για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί η ΣΤΑΣΥ σε συνεργασία με τις Αρχές.
Τέλος, η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ εκφράζει τα ειλικρινή συλλυπητήριά της προς την οικογένεια του εκλιπόντος.
Η λοκομοτίβα έτρεχε ανεξέλεγκτα
Για δύσκολη μέρα για τους εργαζόμενους στη ΣΤΑΣΥ έκανε λόγο ο εκπρόσωπός τους Στράτος Ρεβύθης. Όπως είπε η ειδική λοκομοτίβα λείανσης έφθασε να τρέχει ανεξέλεγκτα στην κατηφόρα με 50 χλμ την ώρα.
«Θα έφθανε στο Φάληρο αν δεν γινόταν η σύγκρουση», είπε. Όπως τόνισε, την ώρα της πρόσκρουσης επέβαιναν συνολικά πέντε εργαζόμενοι, από τους οποίους οι τρεις πήδηξαν αλλά ο άτυχος εργοδηγός τεχνίτης, ο οποίος βρήκε τραγικό θάνατο, και ο Ολλανδός συνοδηγός του, δεν πρόλαβαν.
«Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν», είπε.