Η καταναλωτική εμπιστοσύνη σύμφωνα με τα στοιχεία του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν για τις ΗΠΑ αυξήθηκε στο 64,6 τον Ιανουάριο από 59,7 το Δεκέμβριο στο υψηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 60,5
Η καταναλωτική εμπιστοσύνη σύμφωνα με τα στοιχεία του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν για τις ΗΠΑ αυξήθηκε στο 64,6 τον Ιανουάριο από 59,7 το Δεκέμβριο στο υψηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 60,5