Ο τελευταίος μήνας του 2022, έκλεισε για τον Όμιλο Jumbo με μια νέα εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων κατά +22% περίπου, σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021. Συνολικά, οι πωλήσεις του 2022, αυξήθηκαν κατά +14% περίπου, σε σχέση με το 2021 και κατά +12% περίπου σε σχέση με το 2019 ξεπερνώντας ακόμη και τις προσδοκίες της διοίκησης. Για το 2023, η διοίκηση του Ομίλου δεσμεύεται να ακολουθήσει την ίδια ακριβώς αναπτυξιακή πελατοκεντρική στρατηγική, τηρώντας ταυτόχρονα σταθερούς τους στόχους της επενδυτικής αλλά και της μερισματικής πολιτικής. Η διοίκηση θα δώσει την πρώτη της εκτίμηση για την πορεία των μεγεθών το 2023, εντός του πρώτου τετραμήνου και εφόσον διάφοροι παράγοντες που επηρεάζουν άμεσα κι έμμεσα τη σχέση προϊόντος και τιμής δείξουν τάσεις σταθεροποίησης.