Η Ferrari έβαλε μπροστά τον κινητήρα του μονοθέσιου SF21 για πρώτη φορά την περασμένη Παρασκευή. Το βεληνεκές και το βαρύ όνομά της είναι αρκετό για να προκαλέσει αισιοδοξία πως το 2021 θα είναι καλύτερο από το 2020 όταν αρχίσουν οι αγώνες της Formula 1. Ωστόσο, η πορεία προς το να γίνει και πάλι διεκδικήτρια του τίτλου δεν είναι εύκολη.
The 2021 season starts here 💪#essereFerrari 🔴 #SF21 pic.twitter.com/1LfRYQFiqu
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 12, 2021
«Ενα εξαιρετικό παρελθόν δεν σημαίνει πως θα έχεις κι ένα εξίσου καλό παρόν κι ένα εξαιρετικό μέλλον. Πρέπει να κάνουμε την επανεκκίνησή μας με ταπεινότητα», είπε ο πρόεδρος της Ferrari και υπηρεσιακός CEO, Τζον Ελκαν. Καθώς η εταιρία αναζητά τον επόμενο CEO της από τον χώρο της μόδας με τον Μάρκο Μπιτσάρι της Gucci και τον Στέφανο Σάσι που ήταν για 15 χρόνια επικεφαλής του γκρουπ Valentino, η ομάδα της Formula 1, ελπίζει να έχει βρει τον ηγέτη της εντός πίστας στο πρόσωπο του νούμερο ένα οδηγού της, Σαρλ Λεκλέρκ.
Ο Μονεγάσκος πιλότος την περασμένη σεζόν ήταν για πρώτη φορά στην καριέρα του το... μεγάλο όνομα της ομάδας. Με την ανακοίνωση πως ο Σεμπάστιαν Φέτελ θα αποχωρούσε από την ομάδα με την ολοκλήρωση της σεζόν, προτού καν ακόμη γυρίσουν οι ρόδες των αυτοκινήτων, ο Λεκλέρκ έγινε το αδιαμφισβήτητο... αφεντικό. Στο τέλος, φάνηκε να μην μπορεί να σηκώσει το βάρος. Εκανε πολλά λάθη που κόστισαν στον ίδιο και στην ομάδα. Πιο χαρακτηριστικό, όταν έπεσε πάνω στον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull στο Grand Prix του Μπαχρέιν.
Ο 23χρονος Λεκλέρκ, που είναι ο δεύτερος πιο ακριβοπληρωμένος πιλότος στη Formula 1 πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον, πρόσφατα ξεπέρασε τον κορονοϊό. Στην ομάδα θεωρούν πως δεν θ' αντιμετωπίσει δυσκολίες στην περίοδο της προετοιμασίας του εξαιτίας της νόσου και ούτε έχουν αμφιβολίες για τις ηγετικές ικανότητές του, αλλά και για την συνεργασία που θα έχει με τον άλλο πιλότο, τον Κάρλος Σάινθ που θα τρέξει για πρώτη φορά με την Ferrari αυτή την σεζόν.
Ο Σάινθ πέρασε πολύ καιρό στο Μαρανέλο προσπαθώντας ν' αναπτύξει χημεία με την ομάδα και τους μηχανικούς του και να προσαρμοστεί όσο καλύτερα γίνεται στις νέες συνθήκες εργασίας. Λέγεται πως αυτό... άναψε τη φωτιά του ανταγωνισμού στον Λεκλέρκ που ξέρει πως ο Ισπανός είναι πολύ γρήγορος οδηγός και μπορεί να θέσει σε αμφισβήτηση την κυριαρχία του.
Ωστόσο, τα πάντα θα εξαρτηθούν από το μονοθέσιο που θα έχει στη διάθεσή του. Αν του δίνει τη δυνατότητα να τερματίζει στην πρώτη 3άδα και να διεκδικεί νίκες θεωρούν πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα και δεν θα... βγαίνει η άλλη πλευρά του εαυτού του: να ρισκάρει ανώφελα και να θέτει σε κίνδυνο τον ίδιο, το αυτοκίνητο, αλλά και τους υπόλοιπους οδηγούς. Υπάρχει αισιοδοξία πως η Ferrari θα μπορέσει να παλέψει για την 3η θέση. «Είναι απαραίτητο ν' αναπτύξει τις αρετές ενός ηγέτη, γιατί η επιτυχία της Ferrari εξαρτάται και από τον τρόπο που συμπεριφέρεται και ο ίδιος ως ηγέτης. Ακόμη είναι νεαρός, αλλά βρίσκεται στην σωστή κατεύθυνση», τόνισε ο διευθυντής της ομάδας, Ματία Μπινότο.
Ο νέος κινητήρας, ψιθυρίζεται στο Μαρανέλο, που δοκιμάζεται εδώ και καιρό είναι καλύτερος από αυτόν της προηγούμενης σεζόν και τα τεστ της Ferrari της έδωσαν την ευχέρεια να αλλάξει και στάση όσον αφορά στο «πάγωμα» των εξελίξεων των κινητήρων από το 2022. Μέχρι τον Νοέμβριο η σκουντερία ήταν αντίθετη στο να κάνει τη... χάρη στην Red Bull. Παράλληλα, σύμφωνα με τους κανονισμούς θα έχει και περισσότερο χρόνο στο τούνελ αεροδυναμικής σε σύγκριση με τις ομάδες που θέλει να ξεπεράσει, ώστε να βελτιώσει το μονοθέσιο της και σ' αυτόν τον τομέα.