Συνολικά 12 βραβεία σε πολλαπλές κατηγορίες απέσπασαν τα brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον μαζί με τους συνεργάτες τους στη φετινή διοργάνωση των Ermis Awards της ΕΔΕΕ. Οι καμπάνιες για τα brands Amita, Famous Grouse, Cutty Sark και Campari, ξεχώρισαν για τις ενδιαφέρουσες, εμπνευσμένες προσεγγίσεις τους και το πρωτότυπο περιεχόμενο.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η χθεσινή βραδιά ήταν σημαντική για την Amita η οποία απέσπασε 3 βραβεία για την καμπάνια «Από Αγάπη» που δημιούργησε μαζί με την McCann, για τη μητέρα που θέλει να είναι εκεί, σε κάθε σημαντική πρώτη στιγμή στη ζωή του παιδιού της. Μέσα από την πλατφόρμα www.apoagapi.gr οι μητέρες μοιράστηκαν τις ευχές τους και η Amita βρήκε τον τρόπο να κάνει την ευχή τους πραγματικότητα. Η καμπάνια απέσπασε 2 SILVER Ermis στις κατηγορίες Brand Content και Direct Marketing και BRONZE Ermis στην κατηγορία Digital Marketing.
Πολλές ήταν οι βραβεύσεις και για την καμπάνια του Famous Grouse «Famous For A Reason», η οποία σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την 4WiseMonkeys με στόχο να αναδείξει την προσπάθεια και τις ξεχωριστές ιστορίες καθημερινών ανθρώπων και να τους δώσει τη δύναμη να γίνουν Famous for a Reason. Η καμπάνια απέσπασε συνολικά 4 βραβεία, 2 SILVER Ermis στην ενότητα Social Media στις κατηγορίες Content Placement και Long-term Community Building και 2 ΒRONZE Ermis στην ενότητα Online Film στις κατηγορίες Branded Entertainment & Content και Webisodes-Series.
Η πολυβραβευμένη καμπάνια του Cutty Sark, Urban Adventures, με το hashtag #cuttypaizei , η οποία αναπτύχθηκε μαζί με τη 4WiseMonkeys, συνέχισε τη δυναμική της πορεία στα Ermis Awards, προσθέτοντας 2 ακόμη βραβεία στα 28 που έχει συλλέξει συνολικά. Η καμπάνια απέσπασε 2 ΒRONZE Ermis στις κατηγορίες Social Media Synergies και Integrated Multi-Platform Campaign.
Για το διαχρονικό του στυλ ξεχώρισε και το Campari που σχεδίασε μαζί με την 4Wise Monkeys την πλατφόρμα The Campari Red Book of Style, ένα μοναδικό οδηγό για το αυθεντικό στυλ. H καμπάνια βραβεύτηκε με 3 ERMIS για την επιτυχία και ανταπόκριση που είχε από το κοινό: με SILVER στην κατηγορία Social Media Synergies, και 2 BRONZE Ermis στις κατηγορίες Content Placement (ενότητα Social Media) και Drinks στην ενότητα Web Campaigns.
Μέσα από εμπνευσμένες ιδέες που αναδεικνύουν τη διαφορετική φιλοσοφία και το DNA τους, τα brands της Coca-Cola Τρία Έψιλον μαζί με τους συνεργάτες τους, συνεχίζουν να δημιουργούν ξεχωριστές καμπάνιες και εμπειρίες με ουσιαστική αξία για τα κοινά τους, έρχονται πιο κοντά στον κόσμο και χτίζουν σχέσεις μακροχρόνιες εμπιστοσύνης.