Η καινοτομία, αλλά και η ευκολία πρόσβασης στον ψηφιακό κόσμο αποτελούν τις δυο βασικές συνισταμένες στις οποίες είναι βασισμένος ο σχεδιασμός των προϊόντων της Huawei, κυρίως αυτών που απευθύνονται στους απλούς καταναλωτές. Αυτό αναφέρει στο Liberal με δηλώσεις του ο πρόεδρος της Huawei Consumer Business Group, Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης, Σκανδιναβίας & Καναδά, κ. Derek Yu.
Απαντώντας σε ερώτηση του Liberal σχετικά για το πώς βλέπει την ελληνική αγορά για την πορεία της εταιρείας και για το αν η Huawei έχει στόχο να διεκδικήσει μερίδιο από τα μεγάλα έργα υποδομής στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης ανέφερε ότι η Ελλάδα για την Huawei αποτελεί μια αγορά - κλειδί. Όπως σημείωσε, η εταιρεία στην Ελλάδα καταγράφει μια σταθερή ανάπτυξη και σε αυτό έχουν συμβάλει σημαντικά και οι συνεργάτες της. Μάλιστα, ο τζίρος της Huawei κατά την τελευταία διετία κατέγραψε άνοδο της τάξεως του 6% για το 2020 έναντι του 2019 και 10% για το 2021 έναντι του 2020.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, στο Volkswagen Arena, στην Κωνσταντινούπολη, μετά την εκδήλωση της παρουσίασης μιας σειράς νέων προϊόντων, όπως το foldable κινητό τηλέφωνο Mate Xs 2 και το laptop HUAWEI Matebook D 16, o κ. Yu επεσήμανε: «Η Huawei έχει δεσμευτεί για συνεχή καινοτομία και εύκολη πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο για κάθε άτομο, οικογένεια και οργανισμό. Για αυτό συνεχίζουμε να επενδύουμε σημαντικά στην έρευνα και στην ανάπτυξη. Θέλουμε να παρέχουμε επαναστατική καινοτομία στους καταναλωτές και να ηγούμαστε συνεχώς στην ανάπτυξη του κλάδου».
Σε ότι αφορά το κομμάτι των μεγάλων έργων και αυτών που είναι ενταγμένα στο Ταμείο Ανάκαμψης τόνισε ότι γίνεται προσπάθεια για συμφωνίες με τους υφιστάμενους συνεργάτες ή και με νέους στο κομμάτι του B2B. Η προσπάθεια για είσοδο στα μεγάλα έργα θα γίνει μέσω του τομέα B2B και ειδικότερα στις κατηγορίες laptop, desktop αλλά και wearables.
Ανταγωνισμός και οικοσύστημα
Πάντως, όπως ανέφερε, υπάρχουν χώρες όπου οι συνεργάτες της εταιρείας πωλούν λύσεις με προϊόντα Huawei, τόσο στο κομμάτι των μεγάλων ιδιωτικών εταιρειών όσο και του δημοσίου Τομέα. Σε ότι αφορά την οικονομική κατάσταση στην Ευρώπη, με την αύξηση του πληθωρισμού και την ακρίβεια ο κ. Derek Yu ανέφερε ότι είναι σαφές πως η οικονομία αλλάζει. Επειδή ακριβώς υπάρχει αυτή η αρνητική συγκυρία, για τον λόγο αυτό η Huawei ποντάρει στην καινοτομία, η οποία, όπως έχει αποδειχθεί, έχει αυξήσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Άλλωστε, όπως ανέφερε, η καινοτομία μας οδηγεί να σχεδιάζουμε προϊόντα.
Ενδιαφέρον στους καταναλωτές, ανέφερε ο κ. Derek Yu προκαλεί και το οικοσύστημα της Huawei όπου υπάρχει το Super Device ώστε το pc να μπορεί να συνδέεται συνεργάζεται με τα υπόλοιπα κομμάτια, κινητά, tablets και οθόνες. Μάλιστα, όπως τόνισε ο ίδιος, ο ανταγωνισμός στο μέλλον θα παιχθεί όχι στα ίδια τα προϊόντα, αλλά στο οικοσύστημα.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την παρουσία της εταιρείας στην ελληνική αγορά έχει τεθεί μια σειρά από στόχους, όπως:
- Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας με ταυτόχρονη ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών παρέχοντας ποιοτικότερα προϊόντα.
- Επενδύσεις και βελτιώσεις στις εγκαταστάσεις και τον υπάρχοντα εξοπλισμό.
- Αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού μέσω επιμόρφωσης και προσαρμογής στα νέα τεχνολογικά δεδομένα.
- Συνεχής και ποιοτική αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, αξιοποίηση και ενίσχυση της εταιρείας, για εξασφάλιση κερδοφόρου ανάπτυξης και ικανοποιητικών αποδόσεων, με διατήρηση της οικονομικής ευρωστίας, μέσα από συνετή διαχείριση των πόρων.
Η Huawei συνεχίζει να παρακολουθεί και αξιολογεί τις πιθανές επιπτώσεις από την πανδημία του κορονοϊού και λαμβάνει μέτρα για την ελαχιστοποίηση τυχόν επιπτώσεων. Με βάση την ανάλυση μέχρι στιγμής, δεν αναμένεται να έχει σημαντική αρνητική επίδραση στις λειτουργίες της εταιρείας.