Ο σιδηρόδρομος επεκτείνεται στο Ρίο - Τέσσερις νέες στάσεις και τρεις σταθμοί
ΕΡΓΟΣΕ

Ο σιδηρόδρομος επεκτείνεται στο Ρίο - Τέσσερις νέες στάσεις και τρεις σταθμοί

Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Κααραγιάννη και του διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστου Βίνη, υπεγράφη σήμερα Τρίτη, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην είσοδο της σήραγγας Παναγοπούλα στην Αχαΐα, η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο.

Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-Μυτιληναίος. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 129,5 εκατ. ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες.

Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στο τμήμα Ροδοδάφνη - Ρίο που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

Συγκεκριμένα, το αντικείμενο του έργου αφορά σε κατασκευή:

- 28,8 χλμ. διπλής σιδηροδρομικής επιδομής,

- 4 σιδηροδρομικών στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος),

- 3 σιδηροδρομικών σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο),

- ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας,

- συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1,

- συστήματος ηλεκτροκίνησης,

- συστήματος τηλεπικοινωνιών.

«Βήμα» προς τη δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου

Σχετικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, σημείωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια με σταθερό βηματισμό και σε απόλυτη συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε κομβικά έργα, προσηλωμένοι στην προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Η κατασκευή του έργου, μας φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στη στρατηγική στόχευση να αποκτήσει η χώρα μας ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, αντάξιο των σύγχρονων αναγκών στον τομέα των μεταφορών».

 

Διαβάστε ακόμη:

ΕΡΓΟΣΕ: Παραδόθηκαν 190 χλμ. γραμμής στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας