Με θετικό πρόσημο συνεχίζει και φέτος η Π. Πετρόπουλος, έχοντας κλείσει 100 χρόνια δραστηριότητας, σχεδιάζοντας νέες κινήσεις που αφορούν τόσο σε εξαγορές όσο και στην επέκταση των δραστηριοτήτων της με νέες αντιπροσωπεύσεις σε κλάδους όπως αυτός των σκαφών και δη στην αγορά των mega yachts.
Όπως αναφέρθηκε κατά την διάρκεια ενημέρωσης των αναλυτών οι φετινές προοπτικές είναι θετικές και τα πρώτα δείγματα έχουν ήδη φανεί από την πορεία του τριμήνου που κινείται όπως η αντίστοιχη περίοδος του 2021. . Ειδικότερα, κατά το πρώτο φετινό τρίμηνο ο κύκλος εργασιών κυμάνθηκε στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα, ενώ τα κέρδη ίσως εμφανιστούν κάπως μειωμένα, πλην όμως κάτι τέτοιο θα συμβεί για εποχιακούς-συγκυριακούς λόγους.
Η διοίκηση της εισηγμένης ενημέρωσε ότι θα προχωρήσει σε διανομή μερίσματος το ύψος του οποίου θα αποφασιστεί στην επόμενη σύγκληση του διοικητικού συμβουλίου της, ενώ σημείωσε ότι τον Ιούνιο ολοκληρώνεται το πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών και στην γενική συνέλευση αναμένεται να παρθεί απόφαση για τον τρόπο αξιοποίησης των μετοχών που θα έχουν αποκτηθεί εν συνόλω.. Οι ίδιες μετοχές που σήμερα κατέχει η εταιρεία ανέρχονται στο 7% του μετοχικού κεφαλαίου με μέση τιμή κτίσης τα 5 ευρώ ανά μετοχή.
Η διοίκηση της Π. Πετρόπουλος, η οποία το 2021 σημείωσε ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων και κερδών εμφανίστηκε αισιόδοξη και για τη φετινή χρονιά, χωρίς ωστόσο να αγνοεί το κλίμα αβεβαιότητας που χαρακτηρίζει την αγορά και τη διεθνή οικονομία γενικότερα. Ωστόσο, η άνοδος του τουρισμού ενισχύει συγκεκριμένες επιχειρηματικές μονάδες της εισηγμένης όπως τα λεωφορεία αλλά και τα είδη για σκάφη και η διοίκηση εξετάζει την επέκταση των δραστηριοτήτων της και στην αγορά ειδών για yachts και mega yachts, ενώ εντός της χρονιάς αναμένονται και νέες συνεργασίες.
Όσον αφορά στον διαγωνισμό για τα ηλεκτρικά λεωφορεία, στον οποίο η Π. Πετρόπουλος σε συνεργασία με την κινεζική BYD διεκδικούν δύο τμήματα αυτού (100 και 250 οχήματα, αντίστοιχα, του οποίου ενδεχόμενα έσοδα δεν περιλαμβάνονται στον προϋπολογισμό που έχει καταρτίσει η εισηγμένη, νεότερα αναμένονται στο επόμενο εικοσαήμερο. Ειδικότερα όπως αναφέρθηκε ο διαγωνισμός βρίσκεται στη φάση της τεχνικής αξιολόγησης και θα ακολουθήσει η οικονομική αξιολόγηση, εφόσον δεν θα υπάρξουν ενστάσεις. Σημειώνεται ότι η ημερομηνία παράδοσης των λεωφορείων προβλέπεται μέσα σε έντεκα μήνες μετά από την ανάθεση (δηλαδή μέσα στο 2023). Η συνεργασία μεταξύ Π. Πετρόπουλος και BYD στην οποία μετέχει με ποσοστό της τάξεως του 10% ο παγκοσμίως γνωστός επενδυτής W. Buffet, είναι σε πλήρη εξέλιξη και αναμένεται να επεκταθεί καθώς η BYD εισέρχεται σε νέους τομείς και ειδικότερα στα φορτηγά και τα vans. Ο κινεζικός όμιλος διαθέτει ισχυρή παρουσία με εργοστάσια στην Ευρώπη, και κατέχει ηγετικό μερίδιο αγοράς στις περισσότερες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου.
Σημειώθηκε δε ότι από την αρχή της φετινής χρονιάς η εισηγμένη ξεκίνησε νέο Business Unit που εστιάζει στην καινοτομία και στόχο έχει το πώς θα βελτιωθεί το αποτύπωμα της εταιρείας, καθώς μέχρι σήμερα εστιάζει στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αναμφίβολα, η όλη στροφή θα περάσει και μέσα από τις συνεργασίες με ξένους αντιπροσώπους, πλην όμως η διοίκηση πιστεύει πως η εταιρεία θα πρέπει να προχωρήσει και στις δικές της καινοτόμες λύσεις.
Ειδικότερα η διοίκηση ανέφερε ότι «Ετοιμαζόμαστε για την επόμενη μέρα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι ήδη υπογεγραμμένες συνεργασίες με κορυφαίους παγκόσμιους παίκτες της αγοράς, μαζί με τη νέα μονάδα για εσωτερική ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων δίνουν την βεβαιότητα ότι είμαστε έτοιμοι για την επόμενη μέρα της αυτοκινητοβιομηχανίας».