Δύο κολοσσοί των λιανικών πωλήσεων, η γαλλική αλυσίδα σούπερ-μάρκετ Carrefour και η βρετανική Tesco, ανακοίνωσαν σχέδιο για τη δημιουργία μιας συμμαχίας σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς αναζητούν τρόπους να περικόψουν τα κόστη τους.
Αν και δεν πρόκειται για συμφωνία που αφορά το κομμάτι της πώλησης στον τελικό καταναλωτή, θα περιλαμβάνει τις στρατηγικές σχέσεις με τους προμηθευτές παγκοσμίως, την κοινή προμήθεια προϊόντων με το δικό τους brand, καθώς και αγαθά που δεν είναι προς μεταπώληση, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Carrefour.
Η γαλλική εταιρεία, που είναι ο μεγαλύτερος λιανοπωλητής στην Ευρώπη, είχε ανακοινώσει τον περασμένο Ιανουάριο σχέδια για την μείωση του κόστους και των θέσεων εργασίας, για αύξηση των επενδύσεων ηλεκτρονικού εμπορίου και για τη δημιουργία συνεργασίας στην Κίνα.
Πρόκειται για προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδα και τα κέρδη σε αγορές εκτός Ευρώπης.
Φωτογραφία: Wikimedia