ΣΥΡΙΖΑ: Η αλλαγή επικοινωνιακής τακτικής στο νέο του προεκλογικό σποτ
Eurokinissi
Eurokinissi

ΣΥΡΙΖΑ: Η αλλαγή επικοινωνιακής τακτικής στο νέο του προεκλογικό σποτ

Την επικοινωνιακή τακτική του άνευ ορίων «κατηγορώ» προσπαθεί να αλλάξει ο ΣΥΡΙΖΑ μετά την συντριβή του στις εκλογές της 21ης Μαΐου, προσπαθώντας αυτή την φορά να μιλήσει για το πρόγραμμά του. 

Συγκεκριμένα, αλλάζοντας τα σκοτεινά προεκλογικά σποτ που αποσκοπούν αποκλειστικά στην λασπολογία κατά της ΝΔ, αυτή την φορά προσπαθεί να παρουσιάσει ουσιαστικά μερικές προτάσεις, ελπίζοντας να ενισχύσει την απήχησή του στο λαό.

Στο τελευταίο προεκλογικό σποτ που δημοσιεύθηκε στα social media του κόμματος απαντά στο ερώτημα «πώς θα ζήσουμε καλύτερα;» αναφέροντας «με δίκαιο ΕΣΥ και 15.000 προσλήψεις, αναστολή πλειστηριασμών πρώτης κατοικίας, ρύθμιση ιδιωτικού χρέους, αποκατάσταση συλλογικών συμβάσεων εργασίας, γάμος για όλα τα ζευγάρια, ενιαία άδεια μητρότητας, ανεξάρτητα από την απασχόληση».

Δεν πρόκειται για κάτι που δεν έχει ξαναναφερθεί στο παρελθόν από στελέχη της Κουμουνδούρου. Το αξιοσημείωτο του συγκεκριμένου προεκλογικού σποτ είναι ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί στην πράξη να αποτινάξει από πάνω του την καταγγελτική στρατηγική που ακολούθησε μέχρι την 21η Μαΐου, η οποία τον οδήγησε στο 20%.

Έχει μάλιστα αλλάξει ακόμα και η εικαστική προσέγγιση των βίντεο, καθώς στο τελευταίο χρησιμοποιούνται φωτεινά, ελπιδοφόρα χρώματα, σε αντίθεση με τα σκοτεινά κλιπ που δημοσίευε πριν τις κάλπες του Μαΐου.

Δείτε το νέο σποτ του ΣΥΡΙΖΑ: 

Αντιθέτως, τα παλιά προεκλογικά σποτ του ΣΥΡΙΖΑ επικεντρώνονταν αποκλειστικά στην προσπάθεια να ταυτίσουν την Νέα Δημοκρατία με βούρκο και τον Κυριάκο Μητσοτάκη με... βασιλιά.