Του Γιάννη Γορανίτη
Μια νέα υπηρεσία που εγκαινίασε το Skroutz φιλοδοξεί να κάνει την εμπειρία του online shopping ευκολότερη και ασφαλέστερη. Άλλωστε ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές στη χώρα μας επιλέγουν το Internet για τις αγορές τους.
Η στροφή των Ελλήνων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακή. Το 2015 ο τζίρος των online αγορών ξεπέρασε τα 3,8 δισ. ευρώ αυξημένος κατά 18% σε σχέση με το 2014 και κατά 83% σε σχέση με το 2010! Σύμφωνα με μια έρευνα του E-commerce Europe, η αυξητική τάση θα διατηρηθεί και το 2016 με τον συνολικό τζίρο να εκτιμάται στα 4,2 δισ. ευρώ.
Βασικός αρωγός των καταναλωτών στο e-shopping και οδηγός στους virtual διαδρόμους των ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι η ιδιαίτερα δημοφιλής υπηρεσία σύγκρισης τιμών: το Skroutz, το οποίο εδώ και δέκα χρόνια μας επιτρέπει να βρίσκουμε πιο συμφέρουσες τιμές, συγκρίνοντας σε ελάχιστο χρόνο 12 εκατομμύρια προϊόντα από 2.000 e-shops.
Τα φαρμακεία στη νέα εποχή
Παρά την αλματώδη αύξηση των εσόδων, είναι αρκετοί οι καταναλωτές που δεν εμπιστεύονται 100% τα online καταστήματα ή διατάζουν να παραγγείλουν προϊόντα από συγκεκριμένες κατηγορίες. Για παράδειγμα, τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς, τα οποία πωλούνται κυρίως μέσω φαρμακείων.
Είναι ενδεικτικό ότι από τα 11.000 φυσικά φαρμακεία της χώρας, μόλις τα 700 έχουν online παρουσία, αλλά και από αυτά λιγότερα από 250 ανταποκρίνονται «σοβαρά» στις απαιτήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το κοινό πάντως επιδεικνύει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα προϊόντα της κατηγορίας και απ' ό,τι μας είπαν οι υπεύθυνοι του Skroutz, αναζητούν διαρκώς τις πιο συμφέρουσες τιμές μέσω της πλατφόρμας.
Καινοτόμο καλάθι αγορών
Το Skroutz αφουγκράστηκε την τάση της αγοράς αλλά και τις επιφυλάξεις των καταναλωτών να αγοράσουν προϊόντα από μικρά και όχι ιδιαίτερα γνωστά e-shops και δημιούργησε την υπηρεσία «έξυπνο καλάθι αγορών».
Αυτό που ουσιαστικά προσφέρει είναι ένα ενιαίο καλάθι αγορών μέσω της πλατφόρμας του. Ο χρήστης επιλέγει τα προϊόντα της προτίμησής του μέσω του Skroutz και η υπηρεσία του προτείνει το πιο συμφέρον καλάθι αγοράς, συνυπολογίζοντας αφενός τη συνολική αξία των προϊόντων και αφετέρου τη διαθεσιμότητα και τον χρόνο παράδοσης.
Η διαδικασία πληρωμής μπορεί να ολοκληρωθεί μέσω της πλατφόρμας του Skroutz, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων του χρήστη αλλά και της εκάστοτε συναλλαγής.
Ο χρήστης, άλλωστε, καταχωρεί τη διεύθυνση αποστολής και τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας του μόνο μία φορά, έχοντας τη δυνατότητα να τα αποθηκεύσει για μελλοντικές αγορές. Σημειώνεται μάλιστα ότι η νέα πλατφόρμα στήθηκε με την αρωγή του ελληνικού γραφείου της VISA Europe.
Γρήγορες παραδόσεις
Ανεξαρτήτως αν γεμίσατε το καλάθι με προϊόντα από ένα ή από τρία καταστήματα, το Skroutz αναλαμβάνει τη συλλογή και έγκαιρη παράδοση των προϊόντων, ενημερώνοντας μάλιστα τον καταναλωτή για κάθε στάδιο της παραγγελίας, φροντίζοντας για την έγκαιρη παράδοσή της.
Προσφέρει μάλιστα τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφής του προϊόντος, αλλά και την άμεση επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση μερικής ή ολικής ακύρωσης της παραγγελίας. Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε τη νέα υπηρεσία και επιβεβαιώνουμε ότι όχι μόνο εντοπίσαμε προϊόντα σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές από διαφορετικά καταστήματα, αλλά και ότι η παράδοση έγινε συντομότερα από τους εκτιμώμενους χρόνους.
Προς το παρόν η υπηρεσία παρέχεται σε προϊόντα υγείας και ομορφιάς (πιο συγκεκριμένα: παραφαρμακευτικά, καλλυντικά, βρεφικά αξεσουάρ, είδη προσωπικής υγιεινής και φροντίδας), αλλά σύντομα θα επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες.
Για περισσότερες πληροφορίες για το έξυπνο καλάθι, κάντε κλικ εδώ.
Ένα ελληνικό success story
Το «έξυπνο καλάθι» είναι ένας ακόμη σταθμός στην ιδιαίτερα επιτυχημένη διαδρομή του Skroutz στο ελληνικό internet. Από την ίδρυση του το 2005 έχει κατορθώσει να γίνει η υπ' αριθμόν 1 ελληνική ιστοσελίδα σε επισκεψιμότητα (5,6 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες) και έχει βοηθήσει εκατομμύρια καταναλωτές να συγκρίνουν προϊόντα και τιμές.
Η Skroutz Α.Ε. απασχολεί σήμερα περισσότερους από 120 υπαλλήλους και η διαρκώς ανοδική πορεία της επισφραγίζεται και από τους αριθμούς: το 2015 παρά τα capital controls και τη γενικότερη κατάσταση, ο κύκλος εργασιών της έφτασε τα 6,5 εκατομμύρια ευρώ και τα κέρδη προσέγγισαν τα 900.000€.
Από το 2013 η εταιρεία δραστηριοποιείται και στην Τουρκία μέσω του alve.com, ενώ πρόσφατα έκανε τα πρώτα της βήματα και στη βρετανική αγορά με το www.scrooge.co.uk.