Του Βασίλη Βενιζέλου
«Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο», είναι ο τίτλος του 10ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing, της κορυφαίας διοργάνωσης στο χώρο του φαρμακευτικού κλάδου, το οποίο θα διαξαχθεί στις 10 – 12 Φεβρουαρίου, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών και διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing (ΕΕΦΑΜ).
Σε συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του συνεδρίου, η οποία πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 8 Φεβρουαρίου, ο πρόεδρος της Πανελληνίας Ένωσης Φαρμακοβιομηχανίας ((ΠΕΦ) Θεόδωρος Τρύφων τόνισε μεταξύ άλλων ότι «αυτό το οποίο κάνει η φαρμακοβιομηχανία είναι να μπορεί να προσφέρει λύσεις για τον ασθενή, σε προσιτές τιμές, και θα πρέπει να λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη ότι ο καλύτερα ενημερωμένος ασθενής θα μπορεί να λάβει καλύτερες αποφάσεις. Ο ασθενής θα είναι πλέον καλύτερα ενημερωμένος και θα έχει άποψη».
Επίσης, αναφερόμενος στην κατάσταση η οποία σοβεί στην χώρα και τις επιπτώσεις της στην φαρμακοβιομηχανία, ο Θεόδωρος Τρύφων υπογράμμισε:
«Έχει υπάρξει μεγάλη μείωση προσωπικού στον χώρο της φαρμακοβιομηχανίας, ιδιαιτέρως στα εμπορικά τμήματα. Η αβεβαιότητα βασανίζει κάθε επαγγελματία».
Από την πλευρά του, στην ίδια συνέντευξη Τύπου, ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδας (ΣΦΕΕ) Ολύμπιος Παπαδημητρίου τόνισε μεταξύ άλλων ότι «η φαρμακοβιομηχανία στη χώρα μας αντιμετωπίζει μία πολύ δυσκολη καθημερινότητα και φαίνεται ότι κάπου έχουμε αγγίξει στο όριο, όσον αφορά στους ευρηματικούς τρόπους με τους οποίους επιδιώκουμε την διευκόλυνση της πρόσβασης των ασθενών στην φαρμακευτική θεραπεία τους. Να μην ξεχνάμε ότι η φαρμακοβιομηχανία προσφέρει, πολλές φορές, υπηρεσίες στους ασθενείς, τις οποίες θα έπρεπε να προσφέρει η ίδια η πολιτεία».
Και ο Θεόδωρος Τρύφων συμπλήρωσε: «Η πολιτεία δεν έχει συνέχεια, η φαρμακοβιομηχαία, όμως, έχει συνέχεια. Εάν σταθεροποιηθεί η συνέχεια της πολιτείας, αυτό το κέρδος θα είναι για τον ασθενή».