Η MicroStrategy - η εισηγμένη που είναι συνυφασμένη με το $BTC - αγόρασε επιπλέον 7.002 bitcoin με μέση τιμή αγοράς τα 59.187 $ ανά BTC.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της MicroStrategy, Michael Saylor ανακοίνωσε την αγορά που έφτασε τα $414,4 εκατομμυρίων δολάρια σε μετρητά με μέση τιμή απόκτησης τα 59.187$ ανά bitcoin.
Η ανακοίνωση ακολουθεί την κοινοποίηση εντύπου 8-Κ προς στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Η κοινοποίηση αναφέρει ότι οι αγορές πραγματοποιήθηκαν μεταξύ 1ης Οκτωβρίου 2021 και 29 Νοεμβρίου 2021 και συνεχίζεται το σχέδιο για την απόκτηση όσο περισσότερων $BTC που είχε ανακοινωθεί εδώ και μήνες.
Τον Ιούνιο, η MicroStrategy ανακοίνωσε ότι θα πουλούσε χρέος για να αγοράσει περισσότερα bitcoin. Η εταιρεία πρόσθεσε bitcoin αξίας 243 εκατομμυρίων δολαρίων τον Σεπτέμβριο, ανεβάζοντας τις συνολικές αγορές bitcoin για το τρίτο τρίμηνο σε 8.957 bitcoin.
Μια Συμφωνία Πώλησης Ανοιχτής Αγοράς στις 14 Ιουνίου 2021, με αντιπρόσωπο την Jefferies LLC, επέτρεψε στη MicroStrategy να εκδώσει και να πουλήσει μετοχές της κοινής μετοχής κατηγορίας Α τους τελευταίους δύο μήνες, σε μέση ακαθάριστη τιμή ανά μετοχή περίπου 732,16 $, δημιουργώντας καθαρά έσοδα περίπου 414,4 εκατομμυρίων $ — το ίδιο ποσό που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά των νέων bitcoin.
Από σήμερα, 29 Νοεμβρίου 2021, η εισηγμένη, που είναι ήδη ο μεγαλύτερος κάτοχος bitcoin (ως εισηγμένη), κατέχει 121.044 bitcoin στον ισολογισμό της. Ο Saylor αναφέρει ότι αυτά αποκτήθηκαν για περίπου 3,57 δισεκατομμύρια δολάρια με μέση τιμή περίπου 29.534 δολάρια ανά bitcoin, κάτι που θα έθετε την παρούσα αξία του BTC σε περισσότερα από 6,9 δισεκατομμύρια δολάρια σήμερα.
Όσον αφορά στην άλλη εισηγμένη που είναι άρρηκτα συνυφασμένη με τις αγορές κρυπτονομισμάτων, το αμερικανικό ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων Coinbase- παρόλο που βλέπουμε έσοδα κατώτερα των στόχων/προσδοκιών - παρατηρούμε τρομερή αύξηση από πέρυσι. Τα έσοδα της Coinbase για το τρίτο τρίμηνο ήταν 1,2 δισ. $ έναντι προσδοκιών 1,8 δισ. $. Τα έσοδα αυξήθηκαν 4,3 φορές σε ετήσια βάση. Ο μέσος όρος των χρηστών που ήταν ενεργοί και πραγματοποιούν συναλλαγές ("MTUs") μειώθηκε σε 7,4 εκατομμύρια κατά 16% από το ανώτατο όριο των 8,8 εκατομμυρίων MTUs το τελευταίο τρίμηνο. Ωστόσο, αυτό αποτελεί αύξηση 3,5 φορές σε ετήσια βάση.
Το Coinbase ως ανταλλακτήριο επωφελείται από την αυξημένη αστάθεια της αγοράς. Το 2ο τρίμηνο είχε αυξημένη δραστηριότητα - που συνέπεσε με την κατάρρευση της αγοράς τον Μάιο. Αντίστοιχα, ιδιαίτερα ευνοϊκό πρέπει να είναι και το τέταρτο τρίμηνο την ώρα που η αγορά οδηγείται σε πρόσκαιρη μεταβλητότητα.
Τα έσοδα από συνδρομές αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση που όπως αναφέρει μόνο 145 εκατ. $. Οι αναλυτές πιστεύουν πως θα δούμε μια συνεχή μετάβαση από τα ασταθή έσοδα που βασίζονται στον αριθμό συναλλαγών σε επαναλαμβανόμενα έσοδα βάσει παροχής υπηρεσιών. Τα έσοδα SaaS υψηλότερης ποιότητας θα βοηθήσουν στην εξομάλυνση των κερδών.
Το Coinbase αποκάλυψε ότι ο επενδυτικός κολοσσός Pimco (2 τρις $ υπό διαχείριση) εντάχθηκε στην πλατφόρμα. Επίσης, μερικά λιγότερο γνωστά ονόματα - όπως η Marex Solutions και η Prosegur.
Η στρατηγική του Coinbase είναι να υποστηρίξει όλα τα νόμιμα κρυπτονομίσματα - ενώ 103 ψηφιακά νομίσματα υποστηρίζονται πλέον για διαπραγμάτευση- τα 30 εξ? αυτών προστέθηκαν αυτό το τελευταίο τρίμηνο. Όσο το ανταλλακτήριο συνεχίζει να υποστηρίζει περισσότερα κρυπτονομίσματα, τόσο μεγαλύτερος αναμένεται και ο όγκος συναλλαγών του.
Το Coinbase πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές και αριθμό εργαζομένων. Το Coinbase Prime κυκλοφόρησε στα μέσα του τρίτου τριμήνου. Το Coinbase Wallet υποστηρίζεται περισσότερες από 2.000 αποκεντρωμένες εφαρμογές.
Από τα πραγματικά ανορθόδοξα είναι πως παρόλο που ο όγκος των θεσμικών συναλλαγών αντιπροσώπευε το 72% του συνόλου των συναλλαγών. Αυτοί οι όγκοι μειώθηκαν κατά 26% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο. Οι πελάτες λιανικής αντιπροσωπεύουν το 90% των εσόδων (πάνω από 1 δισ. δολάρια). Τα έσοδα που δημιούργησαν οι θεσμικοί επενδυτές ανέρχονται μόνο σε $60 εκατ. / τριμηνιαία έσοδα. Αυτό υποδηλώνει ότι ο βασικός στόχος θα πρέπει να είναι η αύξηση των πελατών λιανικής που αποτελούν τη βασική πηγή εσόδων - και ο αριθμός ενεργών χρηστών που πραγματοποιούν συναλλαγές αποτελεί το σημαντικότερο metric.