Ένα νέο πλήρως ηλεκτρικό όχημα με αστικό με προσανατολισμό, αλλά με άκρως υπολογίσιμη αυτονομία - έως και 370 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP -, τεχνολογίες αιχμής, προηγμένη συνδεσιμότητα και πλούσιο ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα με σαφέστατο δέλεαρ την τιμή του.
Το όνομα αυτού, Hyundai INSTER – και είναι βασισμένο στη σχεδιαστική κληρονομιά του βενζινοκίνητου CASPER που παρουσιάστηκε το 2021 και κυκλοφόρησε μόνο στην Κορέα. Το INSTER τοποθετείται ακριβώς ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης (ή «μίνι») της κατηγορίας Α και τα μεγαλύτερα μοντέλα («σουπερμίνι») της κατηγορίας Β προσφέροντας την ευελιξία και την ευκολία χρήσης που περιμένουν οι αγοραστές με ενισχυμένο το στοιχείο της πρακτικότητας χάρη στο πιο ευρύχωρο εσωτερικό και τη βελτιωμένη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Σε σύγκριση δε με τα μεγαλύτερα μοντέλα της παραπάνω κατηγορίας, οι συμπαγείς διαστάσεις του INSTER το καθιστούν ιδανικό για οδήγηση στην πόλη, διευκολύνοντας τον οδηγό κατά το παρκάρισμα.
Η προσωπικότητα του INSTER αναδεικνύεται με την υπογραφή των φώτων ημέρας LED, τα φλας με τα γραφικά pixels, το πίσω φως και τους προφυλακτήρες. Οι πελάτες μπορούν να διαφοροποιήσουν περαιτέρω την εμφάνιση του αυτοκινήτου με προβολείς LED. Θα προσφέρονται ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών ή ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών ανάλογα με τις προδιαγραφές.
Στο εσωτερικό του INSTER συναντάμε έναν μοντέρνο high tech ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μια οθόνη αφής infotainment με πλοήγηση 10,25 ιντσών και μια βάση ασύρματης φόρτισης που αποτελεί μέρος μιας συμπαγούς κεντρικής κονσόλας. Παράλληλα το μικρό ηλεκτρικό Hyundai προσφέρει ευελιξία και ευρυχωρία, με όλα τα καθίσματα να μπορούν να αναδιπλωθούν – συμπεριλαμβανομένου του καθίσματος του οδηγού – για ακόμη μεγαλύτερη ευελιξία. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται σε ποσοστό 50/50 και είναι συρόμενα και ανακλινόμενα.
Tο INSTER διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας, 42 kWh και 49 kWh και ηλεκτροκινητήρα 97 PS (71,1 kW) και 115ps (84,5 kW), αντίστοιχα, ενώ ίδια είναι η ροπή (147 Nm). Ενώ με εκτιμώμενη κατανάλωση ενέργειας 15,3 kWh/100 km (WLTP) είναι σε θέση να προσφέρει κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία 370 km (WLTP)
Σημειώστε ότι το μικρό ηλεκτρικό Hyundai διακρίνεται και για τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης που διαθέτει: Όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης υψηλής ισχύος DC 120 kW, το INSTER μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία του από το 10% έως το 80% σε περίπου 30 λεπτά. Το INSTER είναι επίσης εξοπλισμένο με φορτιστή AC 11 kW στον βασικό του εξοπλισμό.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Inster διαθέτει και λειτουργία Vehicle-to-Load (V2L) μπορεί δηλαδή να προσφέρει ηλεκτρικό ρεύμα για τη λειτουργία ηλεκτρ. συσκευών και εργαλείων (110V/220V), χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να χρησιμοποιούν ή να φορτίζουν ελεύθερα συσκευές όπως ηλεκτρικά ποδήλατα, σκούτερ και εξοπλισμό κάμπινγκ.
Παράλληλα με την κορυφαία αυτονομία και την εξαιρετική ταχύτητα φόρτισής του, το INSTER προσφέρει μια πληθώρα τεχνολογιών αιχμής, συμπεριλαμβανομένης μιας πλούσιας γκάμας προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας και υποστήριξης του οδηγού. Το INSTER διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων και infotainment, φωτισμό περιβάλλοντος LED 64 χρωμάτων, ηλιοροφή και Hyundai Digital Key 2 Touch (NFC) (στον προαιρετικό εξοπλισμό).
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό (EV) πόλης της Hyundai διαθέτει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογίας στην κατηγορία του, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Surround View Monitor (SVM), Parking Collision-Avoidance Assist Rear (PCA-R), Παρακολούθηση τυφλού σημείου (BVM) και Forward Collision-Avoidance Assist 1.5 (FCA 1.5).