Απλώς πανέμορφο είναι το Fiat 500 red, που όπως λέει και το όνομά του είναι αποκλειστικά κόκκινο. Αυτή η ειδική έκδοση του αποκλειστικά ηλεκτρικού πλέον Fiat 500 που περιλαμβάνεται στην γκάμα των προτάσεων προς τον υποψήφιο αγοραστή είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται ο κάτοικος μιας μεγάλης πόλης.
Ως πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο το μικρό είναι ευέλικτο 500αράκι είναι ό,τι πρέπει για τη μάχη του… (αστικού) κέντρου. Eίναι σβέλτο παρόλο που η μπαταρία του μπορεί να αποθηκεύσει λιγότερα κιλοβατώρια ηλεκτρικής ενέργειας, προσφέρει επαρκέστατη αυτονομία για τις καθημερινές μετακινήσεις.
Εδώ λοιπόν δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιο θηριώδες και πανάκριβο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με «άπειρους» ίππους, έχουμε ένα αποτελεσματικότατο μεταφορικό μέσο για την καθημερινότητά μας που οδηγείται “φρένο-γκάζι”, όπως ένα τυπικό «αυτόματο» διευκολύνοντας απίστευτα τον οδηγό του.
Το Fiat 500 red είναι και πανέμορφο – όπως άλλωστε το είχαμε χαρακτηρίσει και στην «απλή» έκδοσή του που είχαμε οδηγήσει παλιότερα - με αυτό το διαχρονικό design του να καταφέρνει ακόμα και τώρα να συγκινεί. Ενώ οι παρεμβάσεις που έγιναν στο εσωτερικό του δίνουν σίγουρα έναν premium αέρα, όσο μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει premium ένα αυτοκίνητο σαν το 500, με την μεγάλη οριζόντιας διάταξης οθόνη αφής να δεσπόζει στο κέντρο του ι καλαίσθητου ταμπλό και έναν πάρα πολύ χρηστικό πίνακα οργάνων, ο οποίος είναι επίσης ψηφιακός και διαμορφώσιμος.
Τη διαφορά πάντως στο Fiat 500 red δεν την κάνει μόνο το χρώμα, αλλά και η διχρωμία των καθισμάτων οδηγού-συνοδηγού, που δεν έχουν τοποθετηθεί κατά… λάθος, αλλά είναι ένα συνειδητό αισθητικό παιχνίδι: το κάθισμα και με το ένα να είναι κόκκινο (του οδηγού) και το άλλο μαύρο (του συνοδηγού). Είναι, λοιπόν, αυτό το παιχνίδι του κόκκινου με το μαύρο που κάνει το εσωτερικό του 500 Red να έχει μία ιδιαίτερη προσωπικότητα. Εξαιρετικό και το πανέμορφο δερμάτινο τιμόνι με τις δύο ακτίνες, που φιλοξενεί και αρκετά χειριστήρια – ανάμεσά τους και τα κρυμμένα πίσω από τις δύο ακτίνες του (στα πρότυπα της Jeep) χειριστήρια του ηχοσυστήματος.
Κατά τα λοιπά ισχύουν όσα είχαμε πει και στην πρώτη μας δοκιμή ιδιαιτέρως πρέπει να επισημάνουμε το γεγονός ότι η ανάρτηση προκύπτει τελικά να είναι αναπάντεχα άνετη και να αντιμετωπίζει με εξαιρετικά απορροφητικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ενώ από την άλλη εκπλήσσουν θετικότατα το ιδιαίτερα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που προσφέρουν τα σχετικά μεγάλων διαστάσεων ελαστικά - κάτι που φαίνεται όταν θελήσεις να δοκιμάσεις τις τα δυναμικά χαρακτηριστικά του μικρού Fiat σε μία στροφή που θα σου επιτρέπει να κινηθείς με κάπως μεγαλύτερη ταχύτητα.
Το Fiat 500 red αποτελεί μέλος της νέας γκάμας του ηλεκτρικού 500, η οποία έρχεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την παρουσία του μοντέλου και να κάνει πραγματικότητα την «ηλεκτρική εξατομίκευση». Χάρη στην επιλογή τριών αμαξωμάτων (hatchback, cabrio και 3+1), τριών έξυπνα διαμορφωμένων πακέτων εξοπλισμού (STYLE, TECH και COMFORT), αλλά και δύο ειδικών εκδόσεων (RED και la Prima by Bocelli), η νέα γκάμα του ηλεκτρικού Fiat 500 δίνει τη δυνατότητα απόλυτης εξατομίκευσης με έναν ιδιαίτερα απλό και πρακτικό τρόπο. Ο αγοραστής δεν έχει παρά να διαλέξει αμάξωμα, χρώμα και το πακέτο εξοπλισμού (ή το συνδυασμό πακέτων) που επιθυμεί, δημιουργώντας το δικό του ηλεκτρικό 500.
Θυμίζουμε ότι το Fiat 500 red διαθέτει ηλεκτροκινητήρα ισχύος 87 kW (118 HP), που χαρακτηρίζεται από δυνατό «τράβηγμα» με κάθε πάτημα του γκαζιού, καθώς η αυξημένη ροπή (220 Nm) αποδίδεται άμεσα, καθώς και μπαταρία 42 kWh η οποία εξασφαλίζει αυτονομία έως και 460 χλμ. σε αστικές συνθήκες και 320 χλμ. σε μικτές συνθήκες (τυποποιημένες μετρήσεις WLTP). H εργαστηριακή κατανάλωση περιορίζεται στα 13,8 kWh/100 km.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: ΠΛΑΤΟΣ (Χωρίς καθρέφτες): 1683 mm/(Με καθρέφτες): 1900 mm, ΜΗΚΟΣ: 3632 mm, ΥΨΟΣ: 1527 mm, ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 185 λίτρα
Η νέα γκάμα του Fiat 500 Η νέα σειρά διατηρεί στο ακέραιο την προσέγγιση της FIAT για την προσφορά έξυπνων, προηγμένων, αλλά και προσιτών λύσεων αυτοκίνησης, με τις τιμές της νέας σειράς του ηλεκτρικού 500 να ξεκινούν από τις 25.250 ευρώ, μέσω τον προνομίων του κρατικού προγράμματος επιδότησης, Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ. Tο σύνολο της νέας γκάμας του ηλεκτρικού μοντέλου καλύπτεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 200.000 χλμ., ενώ η κάλυψη της μπαταρίας είναι 8ετης και για έως 160.000 χλμ.