Ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους κινητής τηλεφωνίας και διαδικτύου στον Καναδά, η Rogers, ζήτησε συγγνώμη για τη διακοπή των υπηρεσιών σε ολόκληρη τη χώρα, που ξεκίνησε την περασμένη Παρασκευή, υποστηρίζοντας ότι αυτό συνέβη εξαιτίας μιας συντήρησης του βασικού δικτύου, όπως μετέδωσε το BBC.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Rogers πρόσθεσε ότι οι εργασίες συντήρησης «προκάλεσαν τη δυσλειτουργία ορισμένων από τους δρομολογητές νωρίς το πρωί της Παρασκευής».
Η διακοπή της υπηρεσίας ξεκίνησε στις 04:30 τοπική ώρα (08:30 GMT) την Παρασκευή και διήρκεσε για περισσότερες από 15 ώρες, αλλά οι περισσότερες υπηρεσίες έχουν πλέον αποκατασταθεί.
Λόγω του διαδικτυακού «μπλακ αουτ» οι υπηρεσίες μεταφορών, τραπεζών και έκτακτης ανάγκης επλήγησαν, με τις τηλεφωνικές γραμμές 911 και τα ΑΤΜ των τραπεζών να μην είναι διαθέσιμα και τους Καναδούς να συρρέουν σε καφετέριες και βιβλιοθήκες για να βρουν μια σύνδεση.
Στην επαρχία του Κεμπέκ, ένα δικαστήριο του Μόντρεαλ χρειάστηκε να καθυστερήσει τη δίκη για τον μεγιστάνα της μόδας Πίτερ Νάιγκαρντ, αφού οι σωφρονιστικοί υπάλληλοι δεν μπόρεσαν να τον συνδέσουν με σύστημα τηλεδιάσκεψης. Οι επικριτές λένε ότι η διακοπή έδειξε την ανάγκη για περισσότερο ανταγωνισμό στον καναδικό τομέα τηλεπικοινωνιών.
Τρεις εταιρείες - η Rogers, η BCE Inc και η Telus Corp - ελέγχουν το 90% του μεριδίου αγοράς στον Καναδά.
Μόνο ο Rogers είναι ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας σχεδόν 11 εκατομμυρίων Καναδών.