Η ανακοίνωσή της αποχώρησης του διευθυντή του CNN Τζεφ Ζουκερ στο τέλος του τρέχοντος έτους σχεδόν συμπίπτει με τις παραιτήσεις ή αποχωρήσεις συναδέλφων του επικεφαλής ορισμένων από τα μεγαλύτερα δημοσιογραφικά μέσα ενημέρωσης, σφραγίζοντας το τέλος μιας ολόκληρης εποχής.
Αντιστοίχως, Reuters, The Washington Post, Los Angeles Times, HuffPost, Wired και Vox Media, ABC - αναζητούν νέους διευθυντές.
Την ιδια ώρα, η εμπιστοσύνη στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης είναι στα χαμηλότερα επίπεδα όλων των εποχών στην Αμερική. Ταυτόχρονα, οι επιχειρήσεις ειδήσεων αγωνίζονται για να επιβιώσουν από την πανδημία.
Οι επόμενοι επικεφαλής των μέσων ενημέρωσης αντιμετωπίζουν λοιπόν πέραν όλων των άλλων μια σημαντική πρόκληση: πώς θα αυξήσουν τα έσοδα σε μια μεταβατική περίοδο.
Ορισμένοι εξ αυτών αποφάσισαν να ακολουθήσουν το ψηφιακό μοντέλο συνδρομής με κάποια επιτυχία. Οι New York Times έκλεισαν το 2020 με 6,7 εκατομμύρια ψηφιακούς συνδρομητές, έχοντας προσθέσει 2,3 εκατομμύρια κατά τη διάρκεια του έτους αναταραχής, ενώ οι ψηφιακές συνδρομές στο The Wall Street Journal αυξήθηκαν στα 2,5 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του έτους.
Για τις εταιρείες καλωδιακών ειδήσεων, που εξακολουθούν να κερδίζουν δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως από τη σημερινή μορφή της τηλεόρασης, το μέλλον παραμένει ανοιχτό ερώτημα, σύμφωνα με την εφημερίδα Financial Times. Το CNN για παράδειγμα εξετάζει τη δημιουργία μιας συνδρομητικής υπηρεσίας στα πρότυπα του Fox News, το οποίο το 2018 ξεκίνησε αντιστοίχως τη δική του.