Motor Oil: Το μπάσιμο στα μίνι μάρκετ και το business plan ανάπτυξης

Motor Oil: Το μπάσιμο στα μίνι μάρκετ και το business plan ανάπτυξης

Δυναμική είσοδο κάνει η Motor Oil στον κλάδο της λιανικής με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της αλυσίδας καταστημάτων TWENTY 4 SHOPEN, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή αλλά και την πλήρη κάλυψη των αναγκών του. 

Το «άνοιγμα» και η ενίσχυση της παρουσίας του ομίλου στον τομέα της μικρής λιανικής σκοπό έχει να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση στο καταναλωτικό κοινό αλλά και να αυξήσει τις ροές των εσόδων της.

Η εταιρεία βάζει πλώρη για ακόμα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς στον τομέα της «μικρής λιανικής». Μικρή μόνο κατ’ όνομα βέβαια, καθώς ο συγκεκριμένος κλάδος, (περίπτερα, καταστήματα ψιλικών, παντοπωλεία και μίνι μάρκετ), αθροίζει πωλήσεις πάνω από 5 δισ. ευρώ την ώρα που ο τζίρος στον κλάδο των σούπερ μάρκετ φθάνει σχεδόν τα 12 δισ. ευρώ. 

To deal και το ολοκληρωμένο «οικοσύστημα»

Το deal ετοιμαζόταν αρκετό καιρό με την Core Innovations, θυγατρική της Motor Oil, να ανακοινώνει τώρα και επίσημα την εξαγορά. Υπενθυμίζεται πως τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους, η Επιτροπή Ανταγωνισμού είχε δώσει το «πράσινο φως» στην εξαγορά.

Η TWENTY 4 SHOPEN, που ιδρύθηκε το 2010, λειτουργεί περισσότερα από 25 καταστήματα, προσφέροντας προϊόντα παντοπωλείου, καφέ, αρτοσκευάσματα και είδη περιπτέρου.

Η εξαγορά αυτή, η οποία θα συνδυάζει την παρουσία της αλυσίδας παντοπωλείων στα πρατήρια βενζίνης Shell του ομίλου, αποτελεί «κλειδί» στη στρατηγική της Motor Oil για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου οικοσυστήματος καταστημάτων ευκολίας (convenience retail ecosystem).

Αυτή η πολλαπλή εξυπηρέτηση σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και εξελισσόμενο περιβάλλον, κάτω από την ομπρέλα του Brand Smartshop, αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά το εμπορικό του προφίλ του ομίλου.

Η επέκταση σε νέους τομείς αντικατοπτρίζει το παγκόσμιο trend που ακολουθούν αρκετοί ενεργειακοί «παίκτες», ιδιαίτερα στον κλάδο της λιανικής, με στόχο την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού. Μέσα από τη δημιουργία πελατοκεντρικών κόμβων ανοίγονται νέες προοπτικές που αλλάζουν τον εγχώριο κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου με τον όμιλο να συμβάλλει σημαντικά σε αυτό. 

Ήδη, πάνω από 80 σημεία φέρουν το σήμα του Smartshop, με την πλειονότητά τους να φιλοξενούνται στα πρατήρια Shell. Στα 80 αυτά Smartshop που λειτουργούν σε πρατήρια καυσίμων θα προστεθούν τα 25 καταστήματα της TWENTY 4 SHOPEN.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η παρουσία της Core Innovation στο λιανεμπόριο ήταν ούτως ή άλλως αισθητή. Πρόσφατα, στο πλαίσιο της ανάπτυξης των mobility centers υπό το Brand Plinto, εγκαινίασε το πρώτο self-service πλυντήριο του Ομίλου. Το πλυντήριο αυτό προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξωτερικού και εσωτερικού καθαρισμού οχημάτων, ηλεκτροφόρτιση, καθώς και αποστολή και παραλαβή μικρών ταχυδρομικών δεμάτων.

Το ολοκληρωμένο πλέον οικοσύστημα της Core Innovations συνδυάζει προϊόντα παντοπωλείου, καφέ, είδη καθημερινής ανάγκης και ηλεκτρονικό εμπόριο, ικανοποιώντας πλήρως τις ανάγκες του καταναλωτή. Παράλληλα, διαχειρίζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα allSmart.gr, το οποίο διαθέτει περισσότερα από 55.000 προϊόντα.

Συν τοις άλλοις, η δραστηριότητα της Core Innovations ενισχύεται ακόμα περισσότερο στο τομέα των B2B υπηρεσιών, αντιπροσωπεύοντας κορυφαίους ξένους οίκους στην ευρωπαϊκή αγορά.

Τέλος, εξειδικεύεται στη διανομή και τα logistics των προϊόντων που εμπορεύεται και αντιπροσωπεύει, εξασφαλίζοντας την έγκαιρη και αποτελεσματική παράδοσή τους σε όλη την ελληνική επικράτεια.