Nespresso Eλλάς: Το business plan έως το τέλος του έτους

Nespresso Eλλάς: Το business plan έως το τέλος του έτους

Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης κατέγραψε η Nespresso Ελλάς, με τις πωλήσεις της εταιρείας να ξεπερνούν τα 44,39 εκατ. ευρώ το 2023. Πρόκειται, δηλαδή, για αύξηση 16,28% σε σχέση με τα 38,18 εκατ. ευρώ του 2022. 

«Η συνεχής καινοτομία σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες προς τα μέλη μας, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, όπως και η συνεχής βελτίωση σε όλους τους τομείς της εταιρείας, της επέτρεψαν να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική και να μεγαλώσει τον κύκλο εργασιών», σημειώνει η εταιρεία στην οικονομική της έκθεση.

Το στρατηγικό πλάνο του 2024

Ένα βασικό στοιχείο της στρατηγικής της εταιρείας είναι η διατήρηση του κόστους σε χαμηλά επίπεδα για να παραμένει ανταγωνιστική, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της με έμφαση στο τρίπτυχο προϊόντων: καφές, μηχανές και υπηρεσίες, με προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πελατών.

Συγκεκριμένα, η προοπτική της Nespresso Ελλάς για το 2024 επικεντρώνεται σε διάφορους τομείς ανάπτυξης. Πρωταρχικός στόχος είναι η αύξηση της πελατειακής βάσης, προκειμένου να επεκτείνει την επιρροή της στην αγορά.

Παράλληλα, δίνεται έμφαση στις πωλήσεις μηχανών νέας τεχνολογίας, των νέων σειρών προϊόντων (καφέ και λοιπών προϊόντων), στην αύξηση των πωλήσεων ροφημάτων και λοιπών προϊόντων αναψυκτήριου και στην αύξηση του τζίρου μέσω όλων των καναλιών πωλήσεων (boutiques, e-commerce, CRC) τους τόσο στις πωλήσεις καφέ όσο και στα λοιπά προϊόντα όπως μηχανές, accessories, food and bites.

Ανοδικά κατά 50% οι πωλήσεις την τριετία 2020-2022 παρά τις προκλήσεις

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Αντώνης Αυγερόπουλος στις αρχές του 2024, είχε αναφέρει πως το 2023, ήταν μια πολύ θετική χρονιά για την εταιρεία και εκτιμούσε πως μάλλον κατέγραψε διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, όπως αντίστοιχα και την τριετία που προηγήθηκε.

Είχε τονίσει, μάλιστα, πως η αύξηση πωλήσεων από το 2020 έως το 2022 στην Ελλάδα άγγιξε περίπου το 50%. Οι σημαντικοί ρυθμοί ανάπτυξης για την εταιρεία, προέρχονται, όπως σημείωσε, από το σύνολο των καναλιών διανομής της, τόσο από φυσικά καταστήματα όσο και από τηλεφωνικές παραγγελίες και το ecommerce.

Αναφερόμενος στα επόμενα πλάνα είχε επισημάνει πως το δίκτυο έχει φτάσει πλέον τις 12 Boutiques μετά και το άνοιγμα εκείνης στο The Μall Αthens στις αρχές του 2024 καθώς και ότι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για τη δημιουργία νέων καταστημάτων βρίσκεται η δυτική Αττική.

«Ο κλάδος των τροφίμων κλήθηκε να αντιμετωπίσει πρωτόγνωρες σε έκταση και διάρκεια προκλήσεις, όπως οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής που επηρεάζουν σημαντικά την παραγωγή πρώτων υλών, οι πόλεμοι και η ενεργειακή κρίση. Σε αυτό το ευμετάβλητο περιβάλλον, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, μπόρεσε να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών, ξεπερνώντας τις δυσκολίες στον τομέα των εθνικών και διεθνών μεταφορών, στην προμήθεια πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας αλλά και στη ρευστότητα των επιχειρήσεων και τις εξαγωγές», σημειώνεται στην οικονομική έκθεση της Nespresso Ελλάς.

Τέλος, υπογραμμίζεται: «Υπάρχουν ωστόσο και άλλες σύγχρονες προκλήσεις, σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και τοπικό επίπεδο, που η βιομηχανία καλείται να αντιμετωπίσει, με τη μετάβαση στη βιωσιμότητα να ανάγεται σε προτεραιότητα. Αυτή η μετάβαση προϋποθέτει τη χάραξη μιας νέας στρατηγικής και ένα νέο μοντέλο λειτουργίας και ανάπτυξης που σέβεται τον πλανήτη και προστατεύει τους φυσικούς πόρους για τις επόμενες γενιές. Είναι απαραίτητη μια ολιστική προσέγγιση σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα με αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, εξειδίκευση του προσωπικού, βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, εφαρμογή καλών πρακτικών και συνεργασίας, ώστε να επιτευχθεί αυτή η πράσινη μετάβαση».

Διαβάστε Περισσότερα

Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για το Λέμφωμα

#LightItGreen: Στα «πράσινα» τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας, στο «φως» η Ομόνοια