Vodafone - Public: Στρατηγική συνεργασία  με στόχο  την ανάπτυξη του οικοσυστήματος τεχνολογίας

Vodafone - Public: Στρατηγική συνεργασία με στόχο την ανάπτυξη του οικοσυστήματος τεχνολογίας

Την στρατηγική συνεργασία τους στον τομέα της λιανικής πώλησης ανακοίνωσαν οι εταιρείες Public και Vodafone.

Στόχος της συνεργασίας αυτής είναι η μεγέθυνση, αφ΄ενός του αποτυπώματος της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας στην λιανική αγορά αλλά και η διεύρυνση των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχει το Public στο πελατολόγιό του. 

Όπως διευκρίνησε ο CEO του Public Group, Ρόμπυ Μπουρλάς, πρόκειται για joint - venture χωρίς, όμως μετοχική συνεργασία. Ενώ η κυρία Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας στόχος της συνεργασίας είναι φ΄ενός η δημιουργία ενός οικοσυστήματος προϊόντων και υπηρεσιών και αφ΄ετέρου η αύξηση των πωλήσεων του Public Group, μέσω των υπηρεσιών της Vodafone αλλά και η ωφέλεια της Vodafone από το πελατολόγιο του Public.Αναφερόμενος στις λεπτομέρειες της συνεργασίας των δυο εταιρειών ο κ. Μπουρλάς είπε ότι στόχος είναι η δημιουργία 44 καταστημάτων shop in the shop της Vodafone μέσα στα καταστήματα Public στο επόμενο δεκαοκτάμηνο, ενώ ως τον Μάρτιο του 2024 ο στόχος είναι να δημιουργηθούν 10 καταστήματα τέτοιου είδους.

Με βάση τη νέα αυτή συνεργασία, οι πελάτες Vodafone και Public έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές – για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.

Προσφορές για τους καταναλωτές

Στις αγορές, στη Vodafone προσφέρεται επιδότηση έως 300€ με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public. 

Ενώ στην καρτοκινητή  προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Αντίστοιχα, με απόκτηση Smart TV ή tablet από τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια.

Πέραν των προνομίων κατά την αγορά προϊόντων, η συνεργασία επιφυλάσσει αμφίδρομα οφέλη και στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών, όπου οι πελάτες της Vodafone θα επωφελούνται από το πρόγραμμα του Public σε κορυφαίες κατηγορίες, και αντιστοίχως οι πελάτες του Public θα επιβραβεύονται για τις αγορές τους στα καταστήματα Vodafone.

Σε αυτήν την πρώτη φάση της συνεργασίας, έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα και στις φυσικές πωλήσεις. Ωστόσο, οι δύο εταιρίες πρόκειται να αξιοποιήσουν την εκτεταμένη εμπειρία τους στο ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάζοντας omnichannel ταξίδια αγορών, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα είτε να ολοκληρώνει την συνδυαστική του αγορά online.