Περισσότεροι από 1 εκατ. πολίτες εξυπηρετήθηκαν το 2021 μέσω της πλατφόρμας για ηλεκτρονικά ραντεβού του ΕΦΚΑ, περιορίζοντας τη γραφειοκρατία και τις ουρές αναμονής. Συγκεκριμένα οι χρήστες που έκλεισαν ηλεκτρονικά το ραντεβού τους με τις υπηρεσίες του φορέα έφτασαν τους 1.082.324.
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές η διαδικασία των ηλεκτρονικών ραντεβού συνεχίζεται, με τις εξαιρέσεις που εξυπηρετούνται από τα υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ να είναι μόνο οι έκτακτες και επείγουσες περιπτώσεις, οι οποίες εξυπηρετούνται κατά την κρίση του επικεφαλής της μονάδας, εφόσον αυτό είναι δυνατόν με βάση τα πραγματικά δεδομένα κατά την ώρα προσέλευσης του πολίτη και εφόσον δεν υπάρχουν κλεισμένα ραντεβού εκείνη την ώρα.
Η διαδικασία για το ηλεκτρονικό ραντεβού
Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας του e-ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην υπηρεσία των ηλεκτρονικών ραντεβού. Επιλέγουν την υπηρεσία και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού.