Το σταδιακό «ξήλωμα» των Πανελλαδικών Εξετάσεων με την ελεύθερη εισαγωγή σε δεκάδες τμήματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, αλλά και τη θέσπιση ενός νέου μοντέλου αξιολόγησης των εκπαιδευτικών με αυστηροποίηση του πλαισίου για τους «κοπανατζήδες και αδιάφορους», έριξε στο «τραπέζι του διαλόγου» που ξεκίνησε τυπικά χθες ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνης Λιάκος, σύμφωνα με δημοσίευμα του Έθνους.
Ειδικότερα, με δηλώσεις του στο «Έθνος» ο Αντώνης Λιάκος ανέφερε ότι δεν χρειάζονται Πανελλαδικές για όλα τα τμήματα των ΑΕΙ, υπονοώντας ουσιαστικά ότι οι υποψήφιοι θα μπορούν να εισάγονται χωρίς εξετάσεις σε τμήματα χαμηλής ζήτησης και σε όσα έχουν κάθε χρόνο κενές θέσεις.
Σημαντικός θα είναι ο ρόλος του απολυτηρίου, ενώ το υπουργείο και τα πανεπιστημιακά ιδρύματα θα καθορίζουν τα επιπλέον προαπαιτούμενα για σχολές υψηλής ζήτησης.
Υπενθυμίζεται πως η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε την Πέμπτη είχε κηρύξει και επίσημα την άμεση έναρξη του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία.
Πιο συγκεκριμένα, ο υπουργός Νίκος Φίλης, είπε απαριθμήσει τρία επίπεδα διαλόγου, από ισάριθμες επιτροπές, οι οποίες θα επιφορτιστούν με την αναζήτηση λύσεων στα προβλήματα όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης.