Αδ. Γεωργιάδης: Διαφήμιση για τον τουρισμό το άνοιγμα των παραλιών

Αδ. Γεωργιάδης: Διαφήμιση για τον τουρισμό το άνοιγμα των παραλιών

Αυτό που έγινε το Σαββατοκύριακο στις παράλιες ήταν η καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα, τόνισε ο Άδωνις Γεωργιάδης, εξηγώντας πως με αυτό τον τρόπο «περάσαμε την εικόνα ότι άνοιξαν οι παράλιες μας και μάλιστα με τάξη».

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανέφερε πως τα ξένα ΜΜΕ είδαν το άνοιγμα των παραλιών και έγιναν αφιερώματα στον διεθνή Τύπο. 

Όσον αφορά την απαγόρευση ποτού και μουσικής στις παραλίες ο κ. Γεωργιάδης είπε πως με το άνοιγμα των παραλιών δεν θα πηγαίναμε κατευθείαν σε πλήρη απελευθέρωση, «έπρεπε πρώτα να ελέγξουμε ότι τηρούνται οι κανόνες».

Μιλώντας για τα καταστήματα εστίασης που θα ανοίξουν τη Δευτέρα, 25/5, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι το σχέδιο που εκπόνησε το Υπουργείο Ανάπτυξης προβλέπει ειδικές ρυθμίσεις για τα καταστήματα που έχουν πληγεί.

Συγκεκριμένα, ειδικές ρυθμίσεις προβλέπονται για τα  καταστήματα που είναι περίκλειστα και δεν έχουν παράθυρα για να αερίζονται ώστε να χρησιμοποιούν τον εσωτερικό χώρο.

Σύμφωνα με τα μέτρα που τέθηκαν, τα καταστήματα εστίασης έχουν τη δυνατότητα να λειτουργήσουν, το λιγότερο το 80% της παλιάς τους δυναμικότητας. Σε πολλές περιπτώσεις με την παραχώρηση του δημοσίου δρόμου θα έχουν πολύ πάνω από το 110%, έως και 160%, της προηγούμενης δυναμικότητάς τους, ανέφερε ο κ. Γεωργιάδης, για να προσθέσει: «Δεν θα συνεχιστεί η μείωση ενοικίου στο 60%. Μόνο στις επιχειρήσεις που μένουν κλειστές με κρατική εντολή θα συνεχιστεί η μείωση του ενοικίου κατά 40%».