Τρία Gold βραβεία για πρωτοποριακές εφαρμογές που βελτιώνουν την ποιότητα εξυπηρέτησης, απέσπασε η Cosmote στα Mobile Excellence Αwards 2018, το θεσμό που αναδεικνύει κάθε χρόνο την καινοτομία στον τομέα του Mobile Business.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, η Cosmote διακρίθηκε στις κατηγορίες:
- Digital Innovation through Mobile με το «Cosmote@ΥourService Mobile App». Ένα νέο Mobile app για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης και επίλυσης εξειδικευμένων θεμάτων τεχνολογίας
- Improving Customer Care/ Support/ Experience, με το «SelfieCare». Μία καινοτόμος λύση εξυπηρέτησης που ενισχύει την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, αυτοματοποιώντας με απλό και ασφαλή τρόπο διαδικασίες ανταλλαγής εγγράφων μέσα από το smartphone ή το tablet του πελάτη
- Innovative Services for Consumers/SoHo με το έργο «Cosmote UFIXIT». Μία νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία επικοινωνίας μέσω live video streaming που εκμηδενίζει τις αποστάσεις, για επιτόπου διάγνωση και άμεση διαχείριση τεχνικών θεμάτων μέσα από την κάμερα της συσκευής του πελάτη
«Μέσα από καινοτόμες υπηρεσίες, η Cosmote συνεχίζει να δημιουργεί νέους τρόπους επικοινωνίας και εξυπηρέτησης σε ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, καλύπτοντας κάθε ανάγκη του πελάτη. Αναδεικνύοντας την αξία της ανθρώπινης επαφής και τη δύναμη της τεχνολογίας, φτιάχνουμε έναν κόσμο καλύτερο για όλους», δήλωσε ο Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE, κ. Αθανάσιος Στράτος.
Τα Mobile Excellence Awards 2018 συνδιοργάνωσαν για 4η συνεχή χρονιά το Εργαστήριο “ELTRUN” του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και η Boussias Communications. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες της αγοράς από την Ελλάδα και το εξωτερικό, εκπροσώπους των θεσμικών φορέων, ακαδημαϊκούς και εμπειρογνώμονες του mobile business.