Μετά τη Black Friday το Public.gr συνεχίζει τις προσφορές και κατά τη διάρκεια της Cyber Monday, με 55 συνεργαζόμενα καταστήματα από το Marketplace του Public.gr και με μοναδικές προσφορές σε 3.500 διαφορετικά προϊόντα που φτάνουν έως και 80%.
Συγκεκριμένα οι κατηγορίες που συμμετέχουν στις εκπτώσεις του public.gr για την Cyber Monday στις 26/11 είναι:
- Είδη Σπιτιού και Smart Living
- Sports & Fitness
- Μόδα
- Προσωπική Φροντίδα και Ομορφιά
- Βρεφικό
Μετά από μόλις 7 μήνες λειτουργίας, το Marketplace του Public.gr, παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη με πάνω από 127 ενεργά καταστήματα & πάνω από 60.000 νέα προϊόντα σε 5 νέες προϊοντικές κατηγορίες.
Ενδεικτικά, ανάμεσα στις 127 επιχειρήσεις που έχουν ενταχθεί στο Marketplace, είναι οι: OROLOI.gr, Power Force, Type Center SA, Trikiklo, ThinkSports, FacePainting.gr, KOSMIMA.gr, E-oro.gr, Pharmacylive, e-orthopedics, Martinez sunglasses, e-gadgets.gr. Zakcret, Kidscom, Esmarket, Cook Shop, Fitness Culture, HomeLux, Kentia, Laura Ashley, Bag Stories, Skateshop, Beautifly, My Shoe, Oxette, Loisir, Thinknature, Eurotreno, Hellas-Tech, At Home, Oxford Company, Dansport.
Παράλληλα, επιπλέον 100 εταιρείες είναι στη διαδικασία ένταξης στο Public Marketplace, όπως ενδεικτικά οι: Gianna Kazakou, Navy & Green, Migato, La Redoute, Crocodilino, Alma Sports, At Home, Fighters Dome, Sports World Business κα.
Το Marketplace των Public ακολουθώντας τα best practices των διεθνών marketplaces έχει διευρύνει περαιτέρω τις προϊοντικές επιλογές που μπορεί να βρει κανείς στο Public.gr με νέες κατηγορίες προϊόντων. Ενδεικτικά μία από τις νέες μεγάλες κατηγορίες που μπορεί να βρε κανείς είναι το «Home and Smart Living» (έπιπλα, φωτιστικά, διακόσμηση, είδη κουζίνας και λευκά είδη), αλλά και οι κατηγορίες «Sports & Fitness» (όργανα γυμναστικής, εξοπλισμός για αθλήματα, αξεσουάρ γυμναστικής κ.α.), «Hobby & ελεύθερος χρόνος» (είδη camping, βαλίτσες, μοντελισμός, μουσικά όργανα κ.α.), αλλά και «Μόδα» η οποία περιλαμβάνει ρούχα, παπούτσια, τσάντες και άλλα αξεσουάρ με στυλ για το αντρικό και γυναικείο κοινό, καθώς και για τα παιδιά και για την «Προσωπική Φροντίδα».
Αξιοσημείωτο είναι ότι εξελίσσοντας συνεχώς την εμπειρία των επισκεπτών του, το public.gr έκανε πρόσφατα δυνατή τη λειτουργία της ομαδοποίησης προϊόντων βάσει μεγέθους και χρώματος, για ακόμα μεγαλύτερη ευκολία στις ηλεκτρονικές αγορές.