Διευρύνθηκαν στο δεύτερο τρίμηνο οι ζημίες του Twitter, φθάνοντας στα 116,5 εκατ. δολάρια, ή 16 σεντς ανά μετοχή, από 107 εκατ. ή 15 σεντς ανά μετοχή που ήταν πέρυσι. Η εταιρεία αποδίδει τη διεύρυνση των ζημιών στις αυξημένες επιβαρύνσεις απομείωσης που έφθασαν στο δεύτερο τρίμηνο τα 55 εκατ. δολάρια. Εξαιρουμένων των εκτάκτων στοιχείων, η εταιρεία παρουσίασε κέρδη 8 σεντς ανά μετοχή.
Σύμφωνα με το MarketWatch, τα συνολικά έσοδα μειώθηκαν στα 573,9 εκατ. δολάρια έναντι 602 εκατ. πέρυσι, σημειώνοντας κάμψη 4,7%. Πρόκειται για τη δεύτερη μείωση που αναφέρεται στα έσοδα από την έναρξη της λειτουργίας του Twitter, το 2013.
Τα έσοδα από διαφημίσεις υποχώρησαν κατά 8%, στα 489 εκατ. δολάρια, υψηλότερα όμως σε σχέση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν διαφημιστικά έσοδα 458,1 εκατ. δολαρίων.
Ο αριθμός των καθημερινών ενεργών χρηστών αυξήθηκε κατά 12% σε ετήσια βάση. Η αντίστοιχη άνοδος, το προηγούμενο τρίμηνο, ήταν 14%. Ο αριθμός των μηνιαίων ενεργών χρηστών έφθασε σε 328 εκατ. αυξημένος κατά 5% σε σχέση με το 2016, παρέμεινε όμως αμετάβλητος σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο, αν και οι αναλυτές προέβλεπαν ότι θα αυξανόταν κατά 800.000.
Η είδηση ότι ο αριθμός των χρηστών διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα με το πρώτο τρίμηνο ήταν και αυτή που επηρέασε αρνητικά τη μετοχή της εταιρείας, η οποία προσυνεδριακά έφθασε να χάνει 9%.