Στους σύγχρονους ρυθμούς της καθημερινότητάς μας, συμβαίνει πολύ συχνά. Είτε από δική μας υπαιτιότητα, είτε λόγω κλοπής. Οι τσάντες, οι τσέπες και τα συρτάρια έχουν όλα αδειάσει και η κάρτα άφαντη. Η διαδρομή που ακολούθησες την τελευταία φορά που τη χρησιμοποίησες έχει ήδη περάσει δέκα φορές από τα μάτια σου, αλλά η κάρτα παραμένει άφαντη.
Η αλήθεια είναι πως, όσο κι αν προσέχουμε, το να μην είμαστε σίγουροι πού βρίσκεται η κάρτα μας, είναι κάτι που μπορεί να συμβεί. Και ναι μεν μπορούμε να την ακυρώσουμε, κάτι που είναι η πιο προσφιλής κίνηση, όμως συχνά συμβαίνει και να την εντοπίζουμε ύστερα από λίγο.
Πλέον, δεν υπάρχει κανένας λόγος να βρεθούμε ξανά σε αυτή την κατάσταση! Η Εθνική Τράπεζα προσφέρει την υπηρεσία ‘freeze-unfreeze’, μέσω της οποίας μπορούμε να «παγώνουμε» κάθε κίνηση της χρεωστικής μας κάρτας, αμέσως μόλις αντιληφθούμε ότι ίσως την έχουμε χάσει, ώστε να έχουμε το χρόνο να ψάξουμε όσο χρειαστεί.
Μπορούμε μάλιστα να περιμένουμε χωρίς άγχος και να εμφανιστεί... εκεί που δεν το περιμένουμε! Και, φυσικά, εάν βρεθεί, υπάρχει η άμεση δυνατότητα, μέσα από το κινητό και το NBG Mobile Banking app ή μέσα από το Internet Banking, να γίνει «unfreeze» της κάρτας ώστε να ξεκινήσει αμέσως να επαναλειτουργεί.
Τέτοιες δυνατότητες βελτιώνουν ουσιαστικά την καθημερινότητά μας, αποφορτίζοντάς τη από πρόσθετα άγχη. Είναι, λοιπόν, πολύ σημαντικό Οργανισμοί που καταλαβαίνουν τη σημασία της ολοκληρωμένης ψηφιακής τραπεζικής εμπειρίας, όπως είναι η Εθνική Τράπεζα, να αναλαμβάνουν και να υλοποιούν τέτοιες πρωτοβουλίες οι οποίες αναβαθμίζουν την καθημερινότητα του πελάτη και τη σχέση του με την Τράπεζα.
Οριστικό λοιπόν ‘freeze’ στην ταλαιπωρία του να επανεκδίδεις την κάρτα που μόλις έχεις βρει κάτω από το πατάκι του αυτοκινήτου και, επίσης οριστικό, ‘unfreeze’ στις τεχνολογικές δυνατότητες που μας βοηθούν καθημερινά!