Τα σχέδια της Facebook να εισέλθει στον κόσμο των υπηρεσιών που προσφέρουν διαδικτυακές γνωριμίες, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Ζούκερμπεργκ.
Σύμφωνα με το Reuters, η υπηρεσία αυτή που θα ξεκινήσει σύντομα, θα μπορούσε να βοηθήσει στη βελτίωση της δημοτικότητας του Facebook ανάμεσα στο πιο νεανικό κοινό και να κάνει τους ανθρώπους να το επισκέπτονται πιο συχνά, δύο βασικοί στόχοι για την εταιρεία, ειδικά μετά το πλήγμα που δέχθηκε λόγω του σκανδάλου της Cambridge Analytica.
«Υπάρχουν 200 δισεκατομμύρια άνθρωποι στο Faceboοk, που δηλώνουν ελεύθεροι, οπότε προφανώς υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε σε αυτόν τον τομέα», ανέφερε ο Ζούκερμπεργκ στην ετήσια ημερίδα των σχεδιαστών του ιστότοπου.
Ο ιδρυτής της εταιρείας σημείωσε πως η Facebook προσπαθεί να φτιάξει αυτήν την υπηρεσία με έμφαση στην ιδιωτικότητα, ένα ευαίσθητο θέμα για ανθρώπους που χρησιμοποιούν διαδικτυακές υπηρεσίες για να κάνουν γνωριμίες με άλλους ανθρώπους.
Επισημαίνεται ότι τα πιθανά ταιριάσματα θα προτείνονται με βάση προτιμήσεις που θα δηλώνουν οι χρήστες, κοινά στοιχεία που θα έχουν με ο ένας με τον άλλον καθώς και κοινούς φίλους.
«Μία υπηρεσία για γνωριμίες μέσω διαδικτύου θα μπορούσε να αυξήσει το χρόνο που περνούν οι άνθρωποι στο Facebook καθώς και να αποτελέσει ένα σοβαρό πρόβλημα για τους ανταγωνιστές όπως το "Match Group"», ανέφερε ο Τζέιμς Κόρντγουελ, αναλυτής της Atlantic Equities. H Μatch, ιδιοκτήτρια των δημοφιλών υπηρεσιών διαδικτυακών γνωριμιών Tinder και OkCupid, αυτοαποκαλείται ως η «παγκόσμια ηγέτιδα» στα ραντεβού μέσω ίντερνετ.
Οι μετοχές της Facebook σημείωσαν άνοδο 1,1% μόλις έγινε η σχετική γνωστοποίηση η οποία έδωσε το έναυσμα για πιθανή πώληση κάποιου καθιερωμένου ιστότοπου που ασχολείται με τις διαδικτυακές γνωριμίες.
Σημειώνεται ότι η Facebook ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι στο τέλος του 2017 ο χρόνος που περνούσαν οι χρήστες είχε μειωθεί κατά περίπου 50 εκατομμύρια ώρες την ημέρα.