Η Meta, μητρική εταιρεία του Facebook, προέβλεψε την Τετάρτη πως τα έσοδα του β' τριμήνου θα είναι πάνω από τις προσδοκίες της αγοράς, καθώς η αγορά ψηφιακής διαφήμισης μετατοπίζεται σε δοκιμασμένες πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram σε μια εποχή αυξανόμενης οικονομικής αβεβαιότητας.
Η εταιρεία αναμένει έσοδα τρέχοντος τριμήνου μεταξύ 29,5 δισ. και 32 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 29,53 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Refinitiv.
Οι πωλήσεις της Meta το πρώτο τρίμηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 3% σε σχέση με πέρυσι στα 28,65 δισ. δολάρια.
Από τότε που ο διευθύνων σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι το 2023 θα είναι το «έτος αποτελεσματικότητας» της εταιρείας, η μετοχή σημείωσε άνοδο, μειώνοντας τις ιστορικές απώλειές της πέρυσι.
Οι επενδυτές συσπειρώθηκαν γύρω από τα σχέδια του Ζούκερμπεργκ να συρρικνώσει την εταιρεία του μέσω μιας σειράς απολύσεων, με αποτέλεσμα να αναμένονται περίπου 21.000 περικοπές θέσεων εργασίας.
Η εταιρεία πρόσφατα απέλυσε ορισμένους τεχνικούς εργαζόμενους την περασμένη εβδομάδα και σχεδιάζει έναν ακόμη γύρο περικοπών τον Μάιο που θα στοχεύει σε εργαζόμενους σε επιχειρηματικές ομάδες.