Έναντι τιμήματος 11 εκατ. λιρών ολοκληρώθηκε η εξαγορά του σήματος της Thomas Cook, από την κινέζικη Fosun Tourism.
Όπως γνωστοποιήθηκε σε σχετική ανακοίνωση η εξαγορά ολοκληρώθηκε συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών, των ονομάτων domain, των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων και όλων των αδειών που σχετίζονται με το brand. Παράλληλα, η συμφωνία αφορά και τα brands των ξενοδοχειακών αλυσίδων Casa Cook και Cook''s Club.
«Η εξαγορά του παγκόσμιου εμπορικού σήματος της Thomas Cook θα επιτρέψει στην Fosun Tourism να επεκτείνει τις τουριστικές της δραστηριότητες της αξιοποιώντας την ισχυρή δυναμική ανάπτυξης του κινεζικού εξερχόμενου τουρισμού, καθώς και την ισχυρή αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και της Thomas Cook.
Επίσης, η διαχείριση των brands Casa Cook και Cook''s Club, θα εμπλουτίσει περαιτέρω την προσφορά επιλογών διαμονής για τουριστικούς προορισμούς από τον Όμιλο, παρέχοντας στους πελάτες της Fosun ποιοτική εμπειρία διακοπών σε ολόκληρο τον κόσμο», τόνισε σχετικά ο πρόεδρος της Fosun Tourism, Qian Jiannong.
Σημειώνεται πως η Fosun ήταν μέλος της ομάδας δανειστών και ομολογιούχων που προσπάθησαν να συγκεντρώσουν ένα πακέτο διάσωσης ύψους 900 εκατομμυρίων λιρών που θα έσωζε τον Thomas Cook τον Σεπτέμβριο.
Ωστόσο, το σχέδιο κατέρρευσε αφού η εταιρεία δεν κατάφερε να εξασφαλίσει επιπλέον 200 εκατομμύρια, που ήταν αναγκαία για την τελική διάσωση.