Μια συνδρομητική υπηρεσία υψηλής ποιότητας για επαγγελματίες λανσάρει το Twitter, στοχεύοντας στη δημιουργία μιας νέας πηγής εσόδων, όπως μεταδίδει το MarketWatch.
Ενώ η εταιρεία κατέγραψε 319 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ανά μήνα στα οικονομικά αποτελέσματα του τετάρτου τριμήνου, εντούτοις η αύξησή τους επιβραδύνθηκε τα τελευταία χρόνια, τη στιγμή που το αντίπαλον δέον, το Facebook, κερδίζει έδαφος. Παράλληλα, τα έσοδα του Twitter από τις διαφημίσεις είναι μέτρια, οπότε η εταιρεία προσανατολίζεται σε νέα βήματα, που θα την ωθήσουν στην κερδοφορία.
Σχετικά με τις δυνατότητες της συνδρομητικής υπηρεσίας το Twitter διεξάγει μια έρευνα μεταξύ ορισμένων χρηστών, «ώστε να αξιολογηθεί το ενδιαφέρον μιας νεότερης και πιο βελτιωμένης έκσοδης του Tweetdeck», εξήγησε η εκπρόσωπος του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Brielle Villablanca.
«Διερευνούμε διάφορους τρόπους για να κάνουμε το Tweetdeck ακόμη πιο πολύτιμο για τους επαγγελματίες», συμπλήρωσε για την εφαρμογή που παρέχει ένα πιο προσαρμόσιμο περιβάλλον εργασίας και εξαγοράστηκε από το Twitter του 2011.
Βάσει ενός screenshot της έρευνας, που είδε το φως της δημοσιότητας, η premium έκδοση στοχεύει σε εμπόρους, δημοσιογράφους και επαγγελματίες, ενώ «θα παρέχει πολύτιμη προβολή» αξιοποιώντας εργαλεία, όπως ειδοποιήσεις, τάσεις, ανάλυση δραστηριότητας, προηγμένα analytics και ένα νέο dashboard.
Scoop: Twitter is developing an ''advanced TweetDeck'' that would be available for monthly subscription fee & feature a range of new features: pic.twitter.com/MlKw8xZlVS
— Andrew Tavani (@andrewtavani) 23 Μαρτίου 2017