«Το Ψηφιακό Φροντιστήριο θα ενδυναμώσει την εκπαιδευτική διαδικασία σε όλες τις τάξεις», τονίζει ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, σε ανάρτησή του στο Facebook, με αφορμή την ψήφιση του νομοσχεδίου για το Ψηφιακό Σχολείο.
«Θα συνεχίσουμε την αναβάθμιση κάθε βαθμίδας και κάθε πτυχής της εκπαιδευτικής καθημερινότητας, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της στρατηγικής μας τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας», επισημαίνει ο υπουργός.
Θυμίζεται ότι ο κ. Πιερρακάκης τόνισε κατά την ομιλία του εχθές (26/7), από το βήμα της Ολομέλειας ότι «μετά από 50 χρόνια δημοκρατίας στην οποία η παιδεία υπήρξε ο κυρίαρχος ιμάντας κοινωνικής κινητικότητας της χώρας, το στοίχημά μας είναι αν τα επόμενα 50 χρόνια καταφέρουμε να κάνουμε την υπέρβαση ώστε σε κάποια στοιχειώδη πράγματα να καταφέρουμε να συνεννοηθούμε».
Αναλυτικά, η ανάρτηση του υπουργού Παιδείας:
«Ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων το σχέδιο νόμου «Ρυθμίσεις για την Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο, επαγγελματικός προσανατολισμός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέτρα στήριξης του εκπαιδευτικού συστήματος στις απομακρυσμένες περιοχές του Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού».
Το Ψηφιακό Φροντιστήριο θα ενδυναμώσει την εκπαιδευτική διαδικασία σε όλες τις τάξεις. Ειδικά για τη Γ΄ Λυκείου θα υπάρχει ζωντανή και δωρεάν διδασκαλία για όλα τα μαθήματα τα οποία εξετάζονται πανελλαδικώς, με στόχο να αφαιρεθεί ένα σημαντικό βάρος για κάθε οικογένεια.
Ενισχύουμε τον επαγγελματικό προσανατολισμό εισάγοντας στο Λύκειο ερωτηματολόγιο και δωρεάν ατομική διαδικτυακή συνεδρία από σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού, με στόχο οι μαθητές να ανακαλύψουν τις επαγγελματικές προοπτικές που τους ταιριάζουν.
Με τις αυτόνομες τάξεις, από τη νέα χρονιά, περιοχές της χώρας μας όπως η Γαύδος θα διαθέτουν τρεις εκπαιδευτικούς με φυσική παρουσία με την προσθήκη ψηφιακού μαθήματος, ώστε τα παιδιά που ζουν εκεί να έχουν καλύτερες συνθήκες εκπαίδευσης.
Αυτές είναι μόνο οι κυριότερες από τις τομές που καθιερώνονται με τον νέο νόμο. Θα συνεχίσουμε την αναβάθμιση κάθε βαθμίδας και κάθε πτυχής της εκπαιδευτικής καθημερινότητας, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της στρατηγικής μας τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας».