ΗΔΙΚΑ: Κανένα πρόβλημα στην εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης

ΗΔΙΚΑ: Κανένα πρόβλημα στην εφαρμογή του νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης

Συγκεκριμένα βήματα για να αποτρέψουν οι γιατροί την πιθανότητα αδυναμίας εισόδου στο νέο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης που εμφανίστηκε σήμερα, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΗΔΙΚΑ.

Νωρίτερα ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) απέστειλε εξώδικο στην ΗΔΙΚΑ καλώντας την να δώσει οδηγίες, καθώς πολλοί γιατροί αδυνατούσαν να εισέλθουν στο  σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης,  αντιμετωπίζοντας προβλήματα σύνδεσης. 

Στο εξώδικο την καλεί χωρίς καθυστέρηση να προχωρήσει σε «άμεσα και χωρίς άλλη καθυστέρηση στην οριστική επίλυση των προβλημάτων που έχουν ανακύψει με τη νέα πλατφόρμα προκειμένου «να μην τεθεί περαιτέρω σε κίνδυνο η Δημόσια Υγεία των πολιτών», επιφυλασσόμενος παντός νόμιμου δικαιώματος.

Η ΗΔΙΚΑ εξέδωσε ανακοίνωση, καθοδηγώντας τους γιατρούς να διαγράψουν το ιστορικό περιήγησης, όπως επίσης και τα cookies στους υπολογιστές τους.

Η νέα πλατφόρμα είναι η https://www.e-prescription.gr/portal/, σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΗΔΙΚΑ.

Άδ. Γεωργιάδης: Όποια τεχνικά προβλήματα προκύπτουν αντιμετωπίζονται άμεσα

Τηλεφωνικούς αριθμούς στους οποίους μπορούν να επικοινωνούν όσοι αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα δημοσιοποίησε ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Όπως επισημαίνει σε ανάρτησή του στο «X» μέχρι τώρα από την έναρξη λειτουργίας του νέου συστήματος συνταγογράφησης έχουν εκδοθεί πάνω από 50.000 συνταγές και 40.000 παραπεμπτικά.

Αναλυτικά η ανάρτηση του Υπουργού Υγείας: «Η νέα εφαρμογή του Συστήματος Ηλεκτρονικής Συνταγογράφησης έχει ενεργοποιηθεί από το Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025 και λειτουργεί ομαλά. Όποια τεχνικά προβλήματα προκύπτουν αντιμετωπίζονται άμεσα.

Μέχρι τώρα, για τη σημερινή ημέρα, έχουν εκδοθεί πάνω από 50.000 συνταγές και 40.000 παραπεμπτικά, ενώ έχουν εκτελεστεί πάνω από 100.000 συνταγές. Για την υποστήριξη των χρηστών, έχει δημιουργηθεί μια εξειδικευμένη ομάδα για όλα τα ζητήματα που αφορούν τη νέα εφαρμογή. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης στον αριθμό 210 922 8000.

Επίσης, το υφιστάμενο Γραφείο Εξυπηρέτησης της ΗΔΙΚΑ παραμένει διαθέσιμο στους αριθμούς 11131 ή 213 216 8100».