Μία νέα έρευνα ήρθε να αντρέψει το στερεότυπο του εφήβου που είναι όλη μέρα μπροστά στην οθόνη του pc του και αμελεί τα μαθήματα του σχολείου του. Σύμφωνα με αυστραλούς επιστήμονες, αυτά τα παιδιά έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο.
Οι έφηβοι που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια, λοιπόν, είναι περισσότερο πιθανό να έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο, σύμφωνα τους επιστήμονες του Βασιλικου Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μελβούρνης (RMIT), οι οποίοι διαπίστωσαν ότι οι μαθητές που παίζουν διαδικτυακά παιχνίδια σε καθημερινή βάση, έχουν καλές επιδόσεις στα μαθηματικά, στα αντικείμενα των επιστημών, αλλά και στο διάβασμα.
“Οι μαθητές που παίζουν καθημερινά παιχνίδια στο διαδίκτυο έχουν καλύτερες επιδόσεις κατά 15 μονάδες από το μέσο όρο στα μαθηματικά και κατά 17 μονάδες από τις μέσες μαθητικές επιδόσεις στα επιστημονικά αντικείμενα,” σύμφωνα με τον Άλμπερτ Πόσο του RMIT που συμμετείχε στην αναφερόμενη επιστημονική έρευνα.
“Όταν παίζεις διαδικτυακά παιχνίδια, επιλύεις προβλήματα προκειμένου να μετακινηθείς στο επόμενο επίπεδο και αυτό σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις τόσο γενική γνώση, όσο και μαθηματικές γνώσεις, αλλά και γνώσεις από την επιστήμη και την ανάγνωση των γνωστικών αντικειμένων που έκανες στη διάρκεια της ημέρας,” τόνισε ο ίδιος επιστήμονας.