Citi: Αυτός είναι ο τομέας που παραμένει ελκυστικός, παρά τους νέους δασμούς
Shutterstock
Shutterstock
Investing

Citi: Αυτός είναι ο τομέας που παραμένει ελκυστικός, παρά τους νέους δασμούς

Η χρηματιστηριακή εταιρεία επανεκκίνησε την κάλυψη των αμερικανικών κολοσσών διαφήμισης Omnicom και Interpublic Group, δίνοντάς τους συστάσεις για την αγορά, σύμφωνα με το Investing.

Η Citi αναμένει ότι οι διαφημιστικές δαπάνες στις ΗΠΑ θα είναι περίπου 6% χαμηλότερες από τις εκτιμήσεις πριν από τους δασμούς το 2025 και 5% χαμηλότερες το 2026.

Η Citi μείωσε τις προβλέψεις εσόδων και για τις δύο εταιρείες κατά 3%, και τώρα αναμένει οργανική ανάπτυξη για την Omnicom μόλις 1%, ενώ για την Interpublic προβλέπει πτώση 3,5% το 2025, κάτω και από τις εκτιμήσεις των εταιρειών και των αναλυτών.

Παρά την ήπια αυτή προοπτική, η Citi ανέφερε ότι η προτεινόμενη συγχωνευμένη εταιρεία παραμένει υποτιμημένη.

«Η προτεινόμενη Omnicom (OMC) διαπραγματεύεται τώρα με περίπου 9 φορές τα κέρδη ανά μετοχή για το 2026», δήλωσε η Citi, προσθέτοντας ότι η μόνη άλλη φορά που η μετοχή είχε τόσο χαμηλό πολλαπλασιαστή ήταν κατά τη διάρκεια της χρηματοοικονομικής κρίσης του 2008.

«Αναμένουμε ότι ο πολλαπλασιαστής θα επεκταθεί, καθώς η συγχωνευμένη εταιρεία θα βρίσκεται σε ισχυρότερη θέση να εξυπηρετήσει τους πελάτες με βελτιωμένη κλίμακα και ευρύτερες τεχνικές ικανότητες», πρόσθεσαν οι αναλυτές της Citi.

Η Citi προβλέπει ότι ο συνδυασμός Omnicom-IPG μπορεί να δημιουργήσει €7,26 προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή το 2026, με αύξηση στα €8,28 το 2027, υποστηριζόμενα από εξοικονομήσεις κόστους ύψους €659,49 εκατομμυρίων.

Η εταιρεία διατήρησε τον στόχο τιμής των €90,57 για την Omnicom και €30,78 για την Interpublic, με βάση τους όρους της συμφωνίας.

Αν και η Citi θεωρεί ότι οι δασμοί στις ΗΠΑ πλήττουν τις καταναλωτικές δαπάνες και τη διαφήμιση έμμεσα μέσω της μείωσης του καθαρού πλούτου των νοικοκυριών, σημείωσε ότι και οι δύο εταιρείες παράγουν σημαντικό ποσοστό εσόδων στο εξωτερικό, γεγονός που βοηθά να μετριαστεί η ζημιά.

Η εταιρεία αναμένει επίσης ότι η συγχωνευμένη εταιρεία θα επωφεληθεί από τη βελτιωμένη κλίμακα και τις ευρύτερες ικανότητες σε τομείς όπως τα δεδομένα, οι ψηφιακές πλατφόρμες και η τεχνολογία μάρκετινγκ.

Η Citi κατέληξε: «Πιστεύουμε ότι η συγχωνευμένη εταιρεία θα είναι καλύτερα τοποθετημένη για να εξυπηρετήσει τους πελάτες σε σχέση με τις δύο ανεξάρτητες εταιρείες».