Mε μπροστάρη τα διυλιστήρια και βαρίδι τον ΟΤΕ κινήθηκε σήμερα το ΧΑ κλείνοντας με κέρδη 1,02% στις 658,42 μονάδες . Η Motor Oil, κόντρα στην αρνητική εξέλιξη και τη διαγραφή της μετοχής από τον MSCI Greece Standard κατέγραψε νέα υψηλά κίνησης προσεγγίζοντας το 1,1 δισ. ευρώ κεφαλαιοποίηση, με τα ΕΛΠΕ να ακολουθούν.
Σε αντιδιαστολή, η μετοχή του ΟΤΕ κινήθηκε έντονα πτωτικά με τις πιέσεις να οδηγούν τον τίτλο 4,26% χαμηλότερα, παρά το γενικότερο κλίμα αισιοδοξίας, ευρισκόμενος πλέον σε σημαντικά επίπεδα στήριξης στην περιοχή 12,30-12,50 ευρώ.
Οι τράπεζες ακολουθώντας και το γενικότερο τέμπο των διεθνών κεφαλαιαγορών που ανακατευθύνουν βραχυπρόθεσμα κεφάλαια στον κλάδο, συνέχισαν την ανοδική τους κίνηση έστω και με μέτριους όγκους. Ο τραπεζικός δείκτης έχει ήδη ανακάμψει θεαματικά κατά 42% από τα χαμηλά του Οκτωβρίου και δείχνει πως προσπαθεί να δέσει τις τιμές. Η ΕΕΕ δεν διόρθωσε παρά την πρόσφατη αντίδραση και με σύμμαχο την αναμενόμενη ραγδαία αύξηση των πωλήσεών της για το Δ’ τρίμηνο του 2020 και το ά εξάμηνο του 2021.
Ο όμιλος Viohalco συνέχισε αυτό που αναμέναμε, με την ΕΛΧΑ να υπεραποδίδει (+5,62% στα 1,69 ευρώ) καθώς είχε μείνει λίγο πίσω σε σχέση με τη Viohalco. Αξιοσημείωτη και η συμπεριφορά τόσο της Αεροπορίας Αιγαίου (κέρδη άνω του 9% σήμερα και 63% από τις ελάχιστες τιμές των πέντε τελευταίων συνεδριάσεων) που βρίσκεται στο προσκήνιο μετά τις εξελίξεις σχετικά με την πανδημία, όσο και της Autohellas, που αμφότερες κινήθηκαν απροβλημάτιστα στην περιοχή των τοπικών υψηλών, απορροφώντας τις μερικές ρευστοποιήσεις.
Ο Τιτάνας παρέμεινε αδιάφορος χωρίς να υπερβάλλει, ωστόσο όσο κρατάει την επαφή του με το 1 δισ. ευρώ κεφαλαιοποίησης (πέριξ των 11,50-12 ευρώ) έχει πολλές πιθανότητες να δώσει μια καλή κίνηση και να διαγράψει την κακή εικόνα του έτους. Στις πτωτικές μετοχές που αξίζει να δοθεί προσοχή επίσης ήταν ο Μυτιληναίος που κράτησε επαφή με τα 10 ευρώ και την πολυπόθητη διάσπαση της αντίστασης και τα ΕΧΑΕ που συνεχίζουν μεν να υποαποδίδουν, όμως τίμησαν τη στήριξη των 2.78-2.80 με στόχο τα 3.30.
Στην αγορά ομολόγων, το ομόλογο της Αεροπορίας Αιγαίου συνέχισε την ανοδική του πορεία προς το -δίκαιο- 100, όντας όλο αυτό το διάστημα το πιο πιεσμένο όλων, ενώ και η στρέβλωση των υπολοίπων τους τελευταίους μήνες φαίνεται να εξομαλύνεται, επιστρέφοντας σιγά σιγά σε τιμές στο άρτιο (ή και άνω αυτού). Στα κρατικά, το spread του 10ετούς συνεχίζει στην περιοχή των 130 μ.β, κάτι που διευκολύνει την πεποίθηση για συνέχιση της ανόδου στο ταμπλό.