Η βρετανική αλυσίδα σούπερμάρκετ Sainsbury ανακοίνωσε αυξημένες πωλήσεις για το α΄ τριμήνου, που υπερέβησαν τις εκτιμήσεις αν και η αύξηση επιβραδύνθηκε κατακόρυφα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, όταν οι καταναλωτές συγκέντρωναν προϊόντα κατά το πρώτο lockdown.
Ο όμιλος, ανακοίνωσε πως οι συγκρίσιμες πωλήσεις -εκτός καυσίμων- αυξήθηκαν 1,6% στις 16 εβδομάδες μέχρι τις 26 Ιουνίου, στο α΄ τρίμηνο χρήσης, έναντι εκτιμήσεων των αναλυτών για πτώση 1,7% και άνοδο 11,3% στο προηγούμενο τρίμηνο.
Η Sainsbury ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις τροφίμων, γενικών εμπορευμάτων και ειδών ένδυσης, ήταν υψηλότερες από τις προσδοκίες σε όλο το τρίμηνο. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα αποτελέσματα υπερέβησαν αυτά των ανταγωνιστών και αύξησε το μερίδιο της αγοράς.