Το «πάγωμα» των κινητήρων που αποφάσισαν οι ομάδες της Formula 1 από το 2022 δεν ωφελεί μονάχα την Red Bull, αλλά και τη δεύτερη ομάδα της, την Alpha Tauri. Χωρίς αυτό, οι απειλές περί αποχώρησης από την κορυφαία βαθμίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού ίσως γίνονταν πραγματικότητα.
Τώρα, όμως, η Alpha Tauri ατενίζει διαφορετικά το μέλλον μερικές ημέρες προτού παρουσιάσει το μονοθέσιό της για την σεζόν που θα αρχίσει τον Μάρτιο στο Μπαχρέιν. Αλλωστε, τερμάτισε στην 7η θέση την περασμένη αγωνιστική περίοδο, μαζεύοντας 107 βαθμούς, 24 λιγότερους από την 6η Ferrari. Μάλιστα, πανηγύρισε και μια νίκη με τον Πιέρ Γκασλί ν' ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου στη Μόντσα.
Η Honda που τροφοδοτεί τόσο την Red Bull, αλλά και την ίδια με κινητήρες λέει πως επειδή αυτή είναι η τελευταία της σεζόν προτού αποχωρίσει από τη Formula 1, έχουν κάνει βήματα προς τα μπροστά και οι κινητήρες θα είναι καλύτεροι και πιο αξιόπιστοι. Θα ήθελαν να φύγουν με ένα πρωτάθλημα. Αν αποδειχθεί αλήθεια τότε και η Alpha Tauri θα μπορέσει να φύγει από την σκιά των «κόκκινων ταύρων» και να μην είναι απλά η... πρώτη των «υπόλοιπων» και των δεύτερων ομάδων. Το να ξεπεράσει μια από τις Ferrari, Alpine, Aston Martin ή ακόμη και τη McLaren δεν φαντάζει εκτός... πραγματικότητας, αν όντως ο κινητήρας είναι βελτιωμένος.
Αν μη τι άλλο με τον Πιέρ Γκασλί να παραμένει, αφού διαψεύστηκαν τα σενάρια για μια πιθανή επιστροφή στο μονοθέσιο της Red Bull, και τον Γιούκι Τσουνόντα να παίρνει την άλλη θέση της ομάδας, η Alpha Tauri είναι έτοιμη να πετύχει κάτι καλό. Ο Γάλλος είναι ικανός να εξελιχθεί κι άλλο σε μια ομάδα που τον ξέρει και εκείνος τους εμπιστεύεται, όπου, επίσης, οι απαιτήσεις αν και μεγάλες δεν είναι επιπέδου υποχρεωτικής διεκδίκησης του τίτλου. Ο Ιάπωνας από τους τρεις πρωτοεμφανιζόμενους αυτής της σεζόν θεωρείται ως το «πιο καθαρό ταλέντο», αν και δεν έχει την εμπειρία του Μικ Σουμάχερ ή του Νικίτα Μαζέπιν, που θα τρέχουν με τις Haas.