Είναι όλα καινούρια στο Μπόργκο Πανιγκάλε της Μπολόνια στην Ιταλία, στα κεντρικά του αγωνιστικού τμήματος της Ducati. Κυρίως σε ότι αφορά τους οδηγούς της Ducati Lenovo Team στο Moto GP. Οι Ιταλοί Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Ντανίλο Πετρούσι αποτελούν παρελθόν παρόλο που οδήγησαν την ομάδα στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος κατασκευαστών την περασμένη σεζόν. Κρίθηκε, όμως, απαραίτητο η ομάδα να αλλάξει για να μείνει... ίδια, δηλαδή στην κορυφή.
Η ομάδα ποτέ δεν είχε αλλάξει μονομιάς και τους δυο οδηγούς της. Οι παράγοντές της αποφάσισαν, ωστόσο, πως πρέπει να πάρουν το ρίσκο και να δώσουν την ευκαιρία στον Αυστραλό Τζακ Μίλερ και στον Ιταλό Πέκο Μπανιάια που θα τρέξουν με τις μηχανές Ducati Desmosedici GP21 αρχής γενομένης από τις 28 Μαρτίου στο Grand Prix του Κατάρ. Με δεδομένο πως δεν μπορούν να αλλάξουν πολύ τη μηχανή λόγω των κανονισμών, είπαν να αλλάξουν τους πιλότους.
Τα αποτελέσματα της περασμένης σεζόν, αν και καλά, δεν τους έπεισαν. Οι χρόνοι και ο τρόπος που έφτασαν σ' αυτά οι προηγούμενοι οδηγοί δημιούργησαν αμφιβολίες. Αλλωστε, η Ducati Lenovo Team πέτυχε μόλις δύο νίκες στο 2020 – στην Αυστρία ο Ντοβιτσιόζο και στη Γαλλία ο Πετρούτσι. Επιπλέον, το κλίμα στο εσωτερικό δεν ήταν αυτό που ήθελαν. Υπήρχαν διαφορές.
Ο Μίλερ και ο Μπανάια υπόσχονται πολλά. Το στιλ τους είναι ξεχωριστό και οι υπεύθυνοι εκτιμούν πως μπορούν να κρατήσουν την ομάδα ψηλά ακόμη και στο φετινό πρωτάθλημα που αναμένεται άκρως ανταγωνιστικό λόγω και των αμφιβολιών εξαιτίας του τραυματισμού του Μαρκ Μάρκεθ. Ο 26χρονος Μίλερ πέρυσι με άλλη Ducati τερμάτισε 7ος στο πρωτάθλημα των οδηγών. Σε 99 αγώνες έχει μόνο μια νίκη. Καλείται να συνεχίσει την παράδοση των Αυστραλών με τη Ducati – του Κέισι Στόουνερ που κατέκτησε τον τίτλο του Moto GP το 2007 και του Τρόι Μπέιλις, τρεις φορές πρωταθλητή στα Superbikes. Ο Μπανιάια, πέρυσι ήταν 16ος και σε 29 αγώνες δεν έχει ακόμη νίκη.