Στο Μπράκλι, 110 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Λονδίνου, είναι η έδρα της Mercedes-AMG Petronas, της Παγκόσμιας Πρωταθλήτριας της Formula 1. Στο εργοστάσιο των 60.000 τετραγωνικών μέτρων οι περισσότεροι από 950 εργαζόμενοι δουλεύουν 24 ώρες το 24ώρο, επτά μέρες την εβδομάδα για να ετοιμάσουν το μονοθέσιο που θα διεκδικήσει το 8ο συνεχόμενο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα όταν – κορονοϊού επιτρέποντος – αρχίσει η σεζόν στις 28 Μαρτίου στην πίστα του Μπαχρέιν.
Τα στάνταρ που έχει επιβάλλει ο διευθυντής της ομάδας, Τότο Βολφ, είναι γνωστά. Ολοι εργάζονται προς την αναζήτηση της τελειότητας. Το γεγονός πως τα «ασημένια βέλη» προέρχονται από ένα μοναδικό επίτευγμα στην ιστορία του κορυφαίου μηχανοκίνητου αθλήματος, δεν αλλάζει την στόχευση. Καμία ομάδα δεν είχε κατακτήσει επτά σερί Παγκόσμια Πρωταθλήματα κατασκευαστών. Η λογική, όμως, είναι πως καμία δεν έχει προσθέσει κι ένα 8ο στην βιτρίνα της!
Το μονοθέσιο της Mercedes αποτελείται από 30.000 ξεχωριστά κομμάτια και κάθε ένα πρέπει να βοηθάει το σύνολο να... κερδίζει χρόνο. Στη Formula 1, η πρώτη από την δεύτερη θέση χωρίζεται από δέκατα ή ακόμη και χιλιοστά του δευτερολέπτου. Κι αυτή την σεζόν, η ομάδα θα πρέπει να έχει έτοιμο το μονοθέσιο, αφού όταν αρχίσουν οι αγώνες δεν θα υπάρχει πολύς χρόνος διαθέσιμος για διορθώσεις.
Η Formula 1 έχει προγραμματίσει 23 κούρσες – ρεκόρ στην ιστορία της. Από τον Αύγουστο ως τα Χριστούγεννα, θα δώσει 12 αγώνες σε διάστημα 16 εβδομάδων. Στο καλεντάρι υπάρχουν και τρία σετ τριών αγώνων σε τρεις εβδομάδες – τα επονομαζόμενα triple – headers. Τα logistics και τα ταξίδια δεν αφήνουν χώρο και χρόνο για δουλειά πάνω στο μονοθέσιο. Αναλόγως τους περιορισμούς λόγω κορονοϊού, λοιπόν, ορισμένοι από τους μηχανικούς και τους υπαλλήλους της ομάδας που την ακολουθούν στο εξωτερικό μπορεί να περάσουν και εβδομάδες απομονωμένοι.
Η δυάδα των πιλότων της περασμένης σεζόν, ο Σερ Λιούις Χάμιλτον - πρωταθλητής για 7η φορά στην καριέρα του ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ - και ο Βάλτερι Μπότας, ευχαρίστησαν τους εργαζόμενους στο Μπράκλι όταν εξασφάλισαν τον τίτλο. Χωρίς αυτούς, η επιτυχία της ομάδας δεν θα ήταν δυνατή. Οσο και να μοιάζει... ατομικό άθλημα αφού οδηγεί ένας, η Formula 1, χωρίς την ομαδική δουλειά, δεν θα παρουσίαζε ποτέ επιτεύγματα σαν κι αυτά της Mercedes.
Το εργοστάσιο δεν έκανε μόνο την διαφορά εντός πίστας, με το πιο γρήγορο μονοθέσιο στα χρονικά, αλλά και εκτός. Στην διάρκεια του lockdown του Μαρτίου άλλαξε την γραμμή παραγωγής κι άρχισε να κατασκευάζει αναπνευστήρες που διοχετεύτηκαν στο Εθνικό Σύστημα Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σε λίγο καιρό θα αρχίσουν και οι επίσημες δοκιμές στην άσφαλτο. Για την ώρα οι τεχνικοί και αναλυτές της ομάδας λειτουργούν σε προσομοιωτές και κάνουν διάφορα stress tests στο μονοθέσιο, υποβάλλοντας τα 30.000 κομμάτια στην πίεση κανονικών συνθηκών αγώνα, ώστε να συλλέξουν δεδομένα που στην συνέχεια θα αναλυθούν προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις.
Σκοπός είναι η Mercedes να παρουσιάσει και αυτή την σεζόν, παρά τους νέους κανονισμούς και περιορισμούς, το καλύτερο δυνατό μονοθέσιο ώστε να υπογράψει και το νέο του συμβόλαιο ο Σερ Λιούις Χάμιλτον. Αυτό, μοιάζει να είναι, το τελευταίο κομμάτι που λείπει. Ο καλύτερος οδηγός της γενιάς του έμεινε ελεύθερος με την ολοκλήρωση της περασμένης σεζόν και αυτή την στιγμή οι διαπραγματεύσεις με την ομάδα έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο. Υπάρχει, όμως, η αισιοδοξία πως θα βρεθεί η «χρυσή» τομή και η Mercedes θα μπει στην σεζόν ως το απόλυτο φαβορί για να πάρει ακόμη έναν τίτλο και να κρατήσει σε απόσταση τη Red Bull, τη Ferrari, τη McLaren, την Alpine και την Aston Martin.